se mine nyeste kager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. april 2011

lounika

her er så lige et par kager mere til min samling.. heheh

i kan se dem alle sammen på min hjemmside..

www.lounika.dk

samt mine smykker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Shibby

Vil vildt gerne smage 1 & 2..Tror bare ikke jeg turde spise dem..De er simpelthen for flotte

Anmeld

17. april 2011

lounika

Shibby skriver:

Vil vildt gerne smage 1 & 2..Tror bare ikke jeg turde spise dem..De er simpelthen for flotte

de smager også godt hehe..

en masarin lagkage bund i 3-4 lag fyldt med

hindbær/jordbær muss- friske banan -friske jordbær- hakket marbu chokolade. kage crem- nogle med nutella- eller hakket hvid tobrone chokolade..  tror hvis det var indholdet af de fleste..

og pyntet med fondant og smørcrem

Anmeld

17. april 2011

bullerbassen

WAUUUUUU  sådan nogen gad jeg gerne kunne lave

Anmeld

17. april 2011

mulle7430

hvor er de flotte  bliver helt lækker sulten nu og det er for tidligt til kage  smiler sødt

Anmeld

17. april 2011

lounika

bullerbassen skriver:

WAUUUUUU  sådan nogen gad jeg gerne kunne lave

det kan du da også... jeg har kunj øvet mig hjemme ved at have lavet 17 kager nu de sidet 2 mdr hehe.. så bliv det til dem her .. du kan se den ander på min hjemmsdie

www.lounika.dk

men det er ikke særlig svært

Anmeld

17. april 2011

lounika

mulle7430 skriver:

hvor er de flotte  bliver helt lækker sulten nu og det er for tidligt til kage  smiler sødt

man kan da altid spise et lille stykke kage hehe .. det er da bare til formiddags kaffen.. det må man godt.. tænk på håndværker de spiser kage vær dag ved 9 tiden .. tro mig for de har spist mange af mine her hehe så er kæresten populær i skuret når han har kage med

Anmeld

17. april 2011

mulle7430

lounika skriver:

man kan da altid spise et lille stykke kage hehe .. det er da bare til formiddags kaffen.. det må man godt.. tænk på håndværker de spiser kage vær dag ved 9 tiden .. tro mig for de har spist mange af mine her hehe så er kæresten populær i skuret når han har kage med

det er rigtigt  hehe det kan jeg godt forstå han er de ser godt nok og lækker ud  

jeg lavede jo også til plejehjemmet der til barnedåb ja de ringer efter mig næste gang sage de  smiler sødt..synes det er så skønt når folk sætter pris på det ligesom håndværkerne  hehe

jeg kom også i avisen med vuggen så blev da lidt stolt af mig selv

Anmeld

17. april 2011

Grynt

Syntes de er rigtige flotte  Er specielt vild med den blomstrende firkant, dén er flot

Grynt

Anmeld

17. april 2011

lounika

mulle7430 skriver:

det er rigtigt  hehe det kan jeg godt forstå han er de ser godt nok og lækker ud  

jeg lavede jo også til plejehjemmet der til barnedåb ja de ringer efter mig næste gang sage de  smiler sødt..synes det er så skønt når folk sætter pris på det ligesom håndværkerne  hehe

jeg kom også i avisen med vuggen så blev da lidt stolt af mig selv

ej det var da også helt fantastisk.. ja det er dejligt når nogle kan lide det man laver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.