Arg! Min dreng kan rejse sig i hans højstol!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

serinasmor

jeppp ....

serina har gjort det siden december ( blev 1 år i jan)

hun har også lært at vippe på stolen ...

begge dele er do midlertidig stoppet da vi nu har pillet bøjlen af hendes triptrap

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

LISBETH:-)

lærkes_mor skriver:

De børn... ja kunne være vi skulle ha barnevognsselen med os ind også. Har set trip trap har en sele til højstolen, men den koster sikkert en herregård.

Men armen altså.. Hvorfor sidder de ikke bare på numsen :-)

Min datter rejste sig op i sin trip trap stol da hun var 8 mdr. Jeg købte trip trap selen i dyre domme og den var rigtig rigtig ringe! Så vi brugte også barnevognsselen eller Ikea højstolen hvor der er sele i.

Anmeld

18. april 2011

Lisa har gjort det siden hun var 10 mdr. så vi købte triptrap selen!! Den sidder hun med nu, herhjemme, for ellers er hun kravlet op på bordet, hvis man vender hovedet væk fra hende i 2sek.!

Hos mine forældre bruger vi bare en ekstra barnevogns sele, jeg fandt i genbrugen til 10,-  så har jeg bare sat en strips fast i hvert hjørne, så man kan spænde den fast! Det fungerer lige så fint som trip trap selen, dog er den ik lige så nem at tørre af, som  trip trap'en!!

Stine og Lisa.

Anmeld

18. april 2011

Lise

Casper gør det også - og det har han gjort i noget der virker som laaaang tid. Han er 13 mdr. Så vi bruger faktisk ikke TRip Trap stolen til ham - han hiver bare lige benene ind, og så rejser han sig op

Vi bruger i stedet den der IKEA stol til ham, hvor han ikke kan støtte sine ben mod noget. Og der skal han så have en pude i ryggen, for at fylde hullet ud, for ellers trækker han da også bare bentøjet op, og rejser sig..

Anmeld

18. april 2011

Cris

lærkes_mor skriver:

De børn... ja kunne være vi skulle ha barnevognsselen med os ind også. Har set trip trap har en sele til højstolen, men den koster sikkert en herregård.

Men armen altså.. Hvorfor sidder de ikke bare på numsen :-)

I den alder har de meget energi at brænde og de finder på mange ting    Hvis det er en trip trap stol, så kan du måske flytte fod støtten lidt længere ned, så han kan ikke bruge den til hjælp til at stå op. Hans fødder vil hænge, men det gør ikke noget. Du kan gøre det i en periode, indtil han er i gang med noget andet og glemmer lidt at han kan stå op på stolen

Anmeld

18. april 2011

Vingummien

Ja, jeg fjernede bøjlen fra stolen, og så stoppede det

Anmeld

18. april 2011

Lise

Vingummien skriver:

Ja, jeg fjernede bøjlen fra stolen, og så stoppede det

Men man kan jo ikke tage bøjlen af når barnet kun lige er fyldt et år...

Anmeld

18. april 2011

Sara.

Tak for alle jeres svar :-)

Har prøvet at sætte fodstøtten ned, men så hiver han bare benene op under sig...

og tør ikke fjerne bøjlen. Har prøvet at sætte ham på storesøsters trip trap og det forstår han slet ikke....

Anmeld

18. april 2011

Vingummien

Lise skriver:

Men man kan jo ikke tage bøjlen af når barnet kun lige er fyldt et år...

Kommer an på hvor godt barnet sidder osv. Jeg rykkede stolen helt ind til bordet i stedet for. For da han først kunne rejse sig, så gik der ikk elænge, så hoppede han ud af den

Anmeld

19. april 2011

Mi

Mine tre piger har gjort det i samme øjeblik de har kunnet rejse sig overhovedet. I vuggestuen insisterede Maja på at kravle op af stolen og sidde på bordet når de spiste  

Men de har været så sikre at de aldrig er faldet ned, og vi har i stor udstrækning bare givet dem lov til at rejse sig, selv kravle op og ned og sådan. Når de nu alligevel gør det hver gang man vender ryggen til, så kan de jo lige så godt øve sig, så de bliver mere sikre i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.