Arg! Min dreng kan rejse sig i hans højstol!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.540 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Sara.

Ja..

Min dreng Nor blev et år d.7 april i år...

Og sørme ikke om han har fundet ud af at rejse sig op i hans højstol!

Han får på en eller anden måde benene op under sig og rejser sig så op og står på sædet!!!!!!!!

Synes han lever livet farligt!

Andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Koen.

Jeps, Lærke er pt spændt fast med barnevognsselen, for hun kravle direkte op på bordet når hun først rejser sig Sig til hvis du finder en kur så jeg slipper for at spænde hende fast

Anmeld

17. april 2011

Sara.

De børn... ja kunne være vi skulle ha barnevognsselen med os ind også. Har set trip trap har en sele til højstolen, men den koster sikkert en herregård.

Men armen altså.. Hvorfor sidder de ikke bare på numsen :-)

Anmeld

17. april 2011

Koen.

lærkes_mor skriver:

De børn... ja kunne være vi skulle ha barnevognsselen med os ind også. Har set trip trap har en sele til højstolen, men den koster sikkert en herregård.

Men armen altså.. Hvorfor sidder de ikke bare på numsen :-)

Nemlig den koster vanvid den sele så jeg fandt selv en måde at sætte barnevognsselen fast på tripp trappen

Hihi ja, og når de først finde ud af de kan noget bliver de ved

Anmeld

17. april 2011

Mor til Frederic og Freya

lærkes_mor skriver:

Ja..

Min dreng Nor blev et år d.7 april i år...

Og sørme ikke om han har fundet ud af at rejse sig op i hans højstol!

Han får på en eller anden måde benene op under sig og rejser sig så op og står på sædet!!!!!!!!

Synes han lever livet farligt!

Andre der har prøvet det?

Vi pilled bøjlen af og lod ham selv kravle op og ned af den...

Så var det ikke sjovt mere at rejse sig op.

At bruge sele kan hurtig blive en magtkamp

Put en kæmpe pude i ryggen af ham

Fortæl ham at det ikke er ok at han rejser sig op og sæt ham ned igen...

Anmeld

17. april 2011

Sara.

Mor til Frederic skriver:

Vi pilled bøjlen af og lod ham selv kravle op og ned af den...

Så var det ikke sjovt mere at rejse sig op.

At bruge sele kan hurtig blive en magtkamp

Put en kæmpe pude i ryggen af ham

Fortæl ham at det ikke er ok at han rejser sig op og sæt ham ned igen...

Han kan sagtens selv kravle op, men tør ikke lade ham side uden bøjle endnu...

Han er en dreng med krudt i og kravler op på alt. Bl.a. har han formået at kravle op i sofaen videre på armlæn og op i et vindue.

Tror også han kan finde på at springe fra stolen hvis der er noget andet han lige bliver optaget af.

Men det med pude i ryggen kunne måske være en god ide :-)

Mht. sele og magtbrug ser jeg sikkerhed frem for at han vælter ned en dag.

Vi snakker også med ham, fortæller man skal sidde på numsen osv... men han virker ret så lige glad.

Dog kommer der et surmule ansigt hvis vi bruger ordet nej, men han gør det igen, igen, igen og igen....-nu ved han jo hvordan

Anmeld

17. april 2011

Sara.

Tanja. skriver:

Nemlig den koster vanvid den sele så jeg fandt selv en måde at sætte barnevognsselen fast på tripp trappen

Hihi ja, og når de først finde ud af de kan noget bliver de ved

Ja nemlig :-)

Anmeld

17. april 2011

Lillefe

Hvilken slags stol er det ? Nadia gjorder det samme..vi havde en effterligning af trip trap, fordi hun var så voldsom gik den i stykker! så derfor købte vi en sele (og en ny stol) til hende vi nåede dog ikke at bruge den da der hvor vi boede kunne vi ikke bruge selve stolen. Men har gemt det da jeg tænker Nilan sikkert også kan finde på det..

Anmeld

17. april 2011

Sara.

Perl skriver:

Hvilken slags stol er det ? Nadia gjorder det samme.. så derfor købte vi en sele (og en ny stol) til hende vi nåede dog ikke at bruge den da der hvor vi boede kunne vi ikke bruge selve stolen. Men har gemt det da jeg tænker Nilan sikkert også kan finde på det..

Han kan både gøre det i vores trip trap, i mine forældres fra Ikea og i min svigerfars som er tripp trapp. altså det mærke, men ikke den normale trip trap....

Lærke min pige gjorde det aldrig :-) Men hun er også meget anderledes end ham på alle måder :-)

Anmeld

17. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Han kan sagtens selv kravle op, men tør ikke lade ham side uden bøjle endnu...

Han er en dreng med krudt i og kravler op på alt. Bl.a. har han formået at kravle op i sofaen videre på armlæn og op i et vindue.

Tror også han kan finde på at springe fra stolen hvis der er noget andet han lige bliver optaget af.

Men det med pude i ryggen kunne måske være en god ide :-)

Mht. sele og magtbrug ser jeg sikkerhed frem for at han vælter ned en dag.

Vi snakker også med ham, fortæller man skal sidde på numsen osv... men han virker ret så lige glad.

Dog kommer der et surmule ansigt hvis vi bruger ordet nej, men han gør det igen, igen, igen og igen....-nu ved han jo hvordan

Lyder som han er en abe lige som vores dreng.

Har han bare tæer kravler han op af dørkarme, trækker hans sækkestol hen til bordet - kravler op på det og hopper ned i sækkestol. 

Nej er også et negativt ord og det er som regl ikke et ord de lystre særlig meget. 

Vi bruger det ikke herhjemme, men har fra han var ganske spæd gjort det til vane at skabe kontakt i børnehøjde og sige; Frederic, jeg vil gerne ***. Jeg vil ikke have du ***

Han kan kravle ud af samtlige børne højstole, men han er heller ikke så stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.