Krav for at blive dagplejer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Nettemor

lisbeth2910 skriver:

Her hvor jeg bor må de ikke have trampolin. Så det må være forskelligt!

ja det kan være der er forskellige regler. jeg ved i hvert fald at det er meget forskelligt bare i viborg kommune. men tror ikke hun bruger den til dagpleje børnene. så ved ikke om der er andre regler når den bare er der? der er hegnet ind under den(altså sådan at hegnet følger stængerne rundt) så man ikke kan kravle ind under den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Mischa

Hej skønne kvinder

Jeg har bare lige et spørgsmål - hvad er de overordnede krav for at blive dagplejer? - Og er der nogle af jer der ved hvilke specifikke krav de stiller i lolland kommune ?

Det er meget forskelligt fra kommune til kommune

Det finder man først ud af når de kommer og snakker med en i eget hjem.

Anmeld

17. april 2011

Simon's moar <3

lisbeth2910 skriver:

Kan godt se det var forkert formuleret men husdyr må selvfølgelig ikke være i de rum hvor børnene er.

I Simon's dp ligger hendes ene kat tit på det legeværelse hvor dp og børnene sidder og leger? Den gjorde den en dag hvor hendes tilsynsførende også var der, og tror da ikke hun har sagt noget til det.

Anmeld

17. april 2011

Diana...

jydeinden skriver:

I århus kommune ved jeg der var snak om at man ikke måtte have husdyr, men om det blev vedtaget aner jeg ikke

Det håber jeg da ikke for det er da den dummeste regel he he. 

Anmeld

17. april 2011

Diana...

lisbeth2910 skriver:

Kan godt se det var forkert formuleret men husdyr må selvfølgelig ikke være i de rum hvor børnene er.

He he stadig dumt kræv  kan forstå det hvis det er børn der sover ind at de så ikke må men der hvor de leger det kan jeg ikke forstå. 

Anmeld

17. april 2011

LISBETH:-)

Simon's moar <3 skriver:

I Simon's dp ligger hendes ene kat tit på det legeværelse hvor dp og børnene sidder og leger? Den gjorde den en dag hvor hendes tilsynsførende også var der, og tror da ikke hun har sagt noget til det.

Det er forskelligt fra kommune til kommune og har lige været inde og læse om reglerne i den kommune jeg selv bor i og der må man gerne have husdyr men de må ikke være i de rum eller i den del af haven hvor børnene opholder sig. Altså kort sagt må de ikke være i nærheden af børnene.

Anmeld

18. april 2011

Simon's moar <3

lisbeth2910 skriver:

Det er forskelligt fra kommune til kommune og har lige været inde og læse om reglerne i den kommune jeg selv bor i og der må man gerne have husdyr men de må ikke være i de rum eller i den del af haven hvor børnene opholder sig. Altså kort sagt må de ikke være i nærheden af børnene.

Ja okey..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.