Omg sygehuse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Det bare utroligt .. Det MÅ ikke ske og da slet ikke når jeg har forklaret det til dem at de så bare lader som ingenting og sender en tid til noget andet..

Mange tak .. Håber det bestemt også.. bliver da efterhånden lidt utryg ved om alt er OK ..

Man kan ikke andet ind kontakte dem igen. Men det er helt utroligt at noget så vigtigt går glat, så var mit ikke vigtigere.

Ikke stresse mere end nødvendigt, lillefyre har det fint derinde, ikke fremprovokere hans ankomst endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Skouboe

Heidi-ra skriver:

Ja undskyld mig de damer men må simpelthen lige have min vrede ud.. Er SÅ sur på kolding og esbjerg sygehus for ikke at snakke om min læge...

Har i starten af min graviditet været til min første scanning i Esbjerg hvorefter jeg har været tilknyttet til Kolding hvor jeg valgte jeg ville føde..

MEN er så de sidste mange mdr været til tjek/scanning hver 3 uge i Esbjerg pga mit forhøjet blodtryk og frygt for svangerskabsforgiftningen .. Her Lykkedes det dem faktisk jeg har været hele 3 gange inden de pludselig finder ud af jeg skal overflyttes til tjek på Kolding sygehus.. Jaja fint nok..

MEN har nu ikke været til scanning siden d. 21 marts og skulle efter planen have været det i mandags.. Har så ringet til kolding for hører hvor min indkaldelse er blevet af..

DE HAR IKKE FÅET NOGET FRA ESBJERG.. Hmm ringer til Esbjerg som siger det hele er sendt og de vil følge op på det.. Hun ringer tilbage og siger jeg vil få en indkaldelse og at Kolding haved fået mine papire..

Nu har jeg så fået en tid den 11 i næste måned til en vægtscanning pga mit for høje BMI .. HALLO for det første er der ALT for langtid til og for det andet kan det godt være jeg skal til vægtscanning men hvor blev mit blodtryk lige af her..

Syntes det er SÅ træls skal have problemer med sådan noget hvor man egentlig bare burde mene de havde styr på det...

Ved ikke hvad jeg ville me dette indlæg me havde bare brug for komme ud med det.. Syntes bare ikke det er iorden...

Der er ikke andet for end af begynde at koordinere tingene selv... selvom det ville være rart, kan sygehusene simpelthen ikke finde ud af at koordinere internt.

Med begge mine graviditeter har jeg haft JM i Frederikssund, født på Hillerød, haft hjertelæge i Herlev (jeg har en utæt hjerteklap), blevet fulgt at Rigets afdeling for hjertesyge gravide, og været tilknyttet Scleroseklinikken på Riget.

Af ovennævnte er det kun Frederikssund og Hillerød der taler sammen. Nogen gange er man bare nødt til at være professionel patient.

Mit råd er at anskaffe dig en notesbog og en kalender og så skrive alt ned og selv følge op. Selvom det er super irriterende, så har du i det mindste selv styr på tingene og tingene glider mange gange nemmere, når man er på forkant med tingene.

Anmeld

17. april 2011

Chr-Hei

Skouboe skriver:

Der er ikke andet for end af begynde at koordinere tingene selv... selvom det ville være rart, kan sygehusene simpelthen ikke finde ud af at koordinere internt.

Med begge mine graviditeter har jeg haft JM i Frederikssund, født på Hillerød, haft hjertelæge i Herlev (jeg har en utæt hjerteklap), blevet fulgt at Rigets afdeling for hjertesyge gravide, og været tilknyttet Scleroseklinikken på Riget.

Af ovennævnte er det kun Frederikssund og Hillerød der taler sammen. Nogen gange er man bare nødt til at være professionel patient.

Mit råd er at anskaffe dig en notesbog og en kalender og så skrive alt ned og selv følge op. Selvom det er super irriterende, så har du i det mindste selv styr på tingene og tingene glider mange gange nemmere, når man er på forkant med tingene.

Ja har du egentlig nok ret i.. er min første graviditet så troede sgu ikke der ville være så store problemer og havde da regnet med de vidste hvad de havde gang i..

Det hele står i min vandrejournal men den kan jeg ikke rigtig vise gennem telefonen .. (: Må tage at i dem imorgen og sige at nu må de da lige tage og hører efter og give mig en tid MEGET snart...

Men vil da huske det til næste graviditet nu er jeg efterhånden så langt henne at det bare skal kører de sidste uger...

Men mange tak fr rådet

Anmeld

17. april 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Man kan ikke andet ind kontakte dem igen. Men det er helt utroligt at noget så vigtigt går glat, så var mit ikke vigtigere.

Ikke stresse mere end nødvendigt, lillefyre har det fint derinde, ikke fremprovokere hans ankomst endnu

Har bestemt også tænkt mig at kontakte dem igen imorgen og prøve forklare dem det engang til.. Hende på Esbjerg kunne godt se der var gået noget galt...

Og hvis ikke de vil må jeg jo gå til min egen læge igen...

Neej prøver skam også på at lade være tænke for meget over det.. bare ikke nemt for bliver jo helt urolig...

Han skulle gerne blive der lidt endnu ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.