Omg sygehuse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Chr-Hei

Ja undskyld mig de damer men må simpelthen lige have min vrede ud.. Er SÅ sur på kolding og esbjerg sygehus for ikke at snakke om min læge...

Har i starten af min graviditet været til min første scanning i Esbjerg hvorefter jeg har været tilknyttet til Kolding hvor jeg valgte jeg ville føde..

MEN er så de sidste mange mdr været til tjek/scanning hver 3 uge i Esbjerg pga mit forhøjet blodtryk og frygt for svangerskabsforgiftningen .. Her Lykkedes det dem faktisk jeg har været hele 3 gange inden de pludselig finder ud af jeg skal overflyttes til tjek på Kolding sygehus.. Jaja fint nok..

MEN har nu ikke været til scanning siden d. 21 marts og skulle efter planen have været det i mandags.. Har så ringet til kolding for hører hvor min indkaldelse er blevet af..

DE HAR IKKE FÅET NOGET FRA ESBJERG.. Hmm ringer til Esbjerg som siger det hele er sendt og de vil følge op på det.. Hun ringer tilbage og siger jeg vil få en indkaldelse og at Kolding haved fået mine papire..

Nu har jeg så fået en tid den 11 i næste måned til en vægtscanning pga mit for høje BMI .. HALLO for det første er der ALT for langtid til og for det andet kan det godt være jeg skal til vægtscanning men hvor blev mit blodtryk lige af her..

Syntes det er SÅ træls skal have problemer med sådan noget hvor man egentlig bare burde mene de havde styr på det...

Ved ikke hvad jeg ville me dette indlæg me havde bare brug for komme ud med det.. Syntes bare ikke det er iorden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Kofoed.

Det er rart når sygehusene kan arbejde sammen

Nøj hvor jeg håber jeg ikke for sådanne problemer, held og lykke

Anmeld

16. april 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Det er rart når sygehusene kan arbejde sammen

Nøj hvor jeg håber jeg ikke for sådanne problemer, held og lykke

Ja det ville fandme være skønt hvis de havde bare LIDT styr på det .. Må jo ringe derhen mandag og forklarer dem sagens alvor... AJ ha har bare ikke haft andet end problemer med dem

Anmeld

16. april 2011

henh01

apropo blodtryk.. mit steg lige af at læse dit indlæg og kan forestille mig at det forhøjer dit at være så stresset over dte

Anmeld

16. april 2011

Chr-Hei

henh01 skriver:

apropo blodtryk.. mit steg lige af at læse dit indlæg og kan forestille mig at det forhøjer dit at være så stresset over dte

Hehe .. Ja nemlig og mit er tårnhøjt i forvejen .. Den ligger oppe omkring de 140+- /90 eller sådan får endda medicin for det så syntes godt nok det er dårligt...

Har haft fat i dem flere gange efterhånden nu.. Utroligt hvis mine papire ikke er udfyldt med det i hvertfald ved dem eftersom min jordmor kan se det på hendes

Anmeld

16. april 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Ja det ville fandme være skønt hvis de havde bare LIDT styr på det .. Må jo ringe derhen mandag og forklarer dem sagens alvor... AJ ha har bare ikke haft andet end problemer med dem

Kan desværre kun give ret, synes desværre det tit går glat for sygehusene. Havde selv problemer med OUH i marts.

Håber i finder ud af det på mandag

Anmeld

16. april 2011

henh01

Heidi-ra skriver:

Hehe .. Ja nemlig og mit er tårnhøjt i forvejen .. Den ligger oppe omkring de 140+- /90 eller sådan får endda medicin for det så syntes godt nok det er dårligt...

Har haft fat i dem flere gange efterhånden nu.. Utroligt hvis mine papire ikke er udfyldt med det i hvertfald ved dem eftersom min jordmor kan se det på hendes

Det undrer mig at du skal frem og tilbage mellem de to sygehuse. Du burde da bare høre til 1 af dem og få alle undersøgelser dér.

Anmeld

16. april 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Kan desværre kun give ret, synes desværre det tit går glat for sygehusene. Havde selv problemer med OUH i marts.

Håber i finder ud af det på mandag

Det bare utroligt .. Det MÅ ikke ske og da slet ikke når jeg har forklaret det til dem at de så bare lader som ingenting og sender en tid til noget andet..

Mange tak .. Håber det bestemt også.. bliver da efterhånden lidt utryg ved om alt er OK ..

Anmeld

16. april 2011

Chr-Hei

henh01 skriver:

Det undrer mig at du skal frem og tilbage mellem de to sygehuse. Du burde da bare høre til 1 af dem og få alle undersøgelser dér.

Jamen tror det har noget at gøre med man herfra hvor jeg bor normalt bliver henvist til esbjerg også har valgt selv at føde i kolding da de spørger om det.. men hvorfor undersøgelserne har foregået i esbjerg aner jeg faktisk ikk.. Måske min læge som har fucked der, men da jeg nævnte det første gang i esbjerg sagde de det var ligemeget og nu tog de den bare..

Anmeld

16. april 2011

VIPpigen

Ring til kolding med det samme på mandag. De er altså super dernede, jeg har hvertfald fået alletiders behandling. Det var kun da jeg havde veer (fødte 5 uger før tid, og var utryg) og ringede derned og fortalte at nu ville jeg gerne komme fordi jeg ikke havde det godt med det (havde været der 5 timer før, og fik at vide fødslen stadig kunne gå i sig selv, men veerne tog til). Jeg fik en SUR jordemoder i telefonen, og fik at vide at der ikke var sket noget på de 5 timer, men mente jeg at jeg skulle derned, så kunne jeg da bare komme når jeg gad. Næste morgen kunne de så konstatere at jeg var i fødsel, og det ikke gik i sig selv....

Men inden da, da har jeg været til ekstra scanning pga blødninger. Blev indlagt 3 uger før jeg fødte pga blødninger hvor jeg fik lungemodner, og fik en SUPER behandling. PLUS jeg fik mig da en god veninde under indlæggelsen (hun var kommet ind fredag aften, hvor jeg kommer ind omkring kl 3 lørdag morgen)

Sorry du fik en roman, men snak med dem, er sikker på de kan fremskynde dig lidt når du fortæller hvordan og hvorledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.