Feststed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

AnneBJ

Angelspot skriver:

Der er Lilleballe forsamlingshus som ligger lidt uden for Bramdrupdam, derudover er der også et i Viuf, der er rigtig fine facilliteter og det er stort nok til 50. I Lilleballe er der meget godt med plads så vidt jeg husker!

Ellers er der også i byerne omkring Kolding men dem jeg kender til er vestpå og ikke østpå som du nævner det gerne skal være Men mener også der er noget i Erritsø, nærmere Sanddal, lige inden Fredericia. Nede ved lystbådhavnen ligger der et selskabslokale, men jeg kan ikke huske om det er en restaurant eller et forsamlingshus.

Fedt at det er fint i Lilballe - det var mit næste bud hvis ikke det i Sdr. vilstrup dur/er ledigt... 

Tak for dit svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Tak

De ligger hos de gamle, men skal derhjem i morgen, så hvis du vil se et eller to, så kan jeg sætte dem ind imorgen.

Anmeld

17. april 2011

AnneBJ

Kofoed33 skriver:

De ligger hos de gamle, men skal derhjem i morgen, så hvis du vil se et eller to, så kan jeg sætte dem ind imorgen.

Meget gerne!

Anmeld

17. april 2011

Kløver

AnneBJ skriver:

Nemlig, det er helt bevidst valgt

Tak for forslagene, min kæreste er fra Fredericia, så er rimelig med på hvor stederne du nævner ligger. Jeg vil lige se om ikke jeg kan finde noget lidt nærmere Kolding, for vi ender alligevel med at skulle køre frem og tilbage nogle gagne for at dække bord, transportere mad osv... 

Håber I får en dejlig dåb, der er så fint ude ved Hejse kro!

tusind tak, håber i finder et godt sted til dåben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.