Feststed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.043 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. april 2011

AnneBJ

Hej piger,

Er der mon nogle som er lokalkendte i Kolding/Fredericia området? Jeg skal bruge et sted vi kan holde barnedåb - det må ikke være alt for dyrt, og vi vil selv have mad og drikkevarer med. Vi bliver ca. 50, og har brug for toiletter og lidt køkkenfaciliteter (køleskab og ovn)

Jeg har spurgt efter en pris på Sdr. Vilstrup forsamlingshus, men har endnu ikke hørt noget - er der nogle der ved hvad jeg kan forvente prisen er? ca.. 

Gode ideer modtages med kyshånd - vi har desværre ikke noget sted vi kan slå et stort telt op, ellers havde vi nok valgt det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

otlitrom

Jeg kender en jeg lige kan spørge! Du har faktisk selv været ved at ringe til ham en gang med lilla-mobilen

Og om ikke andet, så opper jeg lige tråden for dig

Anmeld

16. april 2011

Halbschön

Vonsild forsamlingshus 1000kr

Anmeld

17. april 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Jeg kender en jeg lige kan spørge! Du har faktisk selv været ved at ringe til ham en gang med lilla-mobilen

Og om ikke andet, så opper jeg lige tråden for dig

Haha, Tak Anna!

Anmeld

17. april 2011

AnneBJ

R&N skriver:

Vonsild forsamlingshus 1000kr

Det var godt nok billigt - håber prisen er ca. det samme ude i den anden del af Kolding

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Hvornår skal det holdes?

Anmeld

17. april 2011

Sofia

Jeg ved ikke hvordan det er i Kolding, men vi har lånt et lokale ved et kollegie her i Århus, det er gratis. Så hvis du kender nogle der bor på et kollegie så prøv at spør dem!

Anmeld

17. april 2011

Halbschön

AnneBJ skriver:

Det var godt nok billigt - håber prisen er ca. det samme ude i den anden del af Kolding

Ja og det er et rigtig fint forsamlingshus, sålænge det "bare" var barnedåb, så var det kun 1000kr.. Skal til konfirmation derude i dag

Anmeld

17. april 2011

AnneBJ

kiwifrugten skriver:

Hvornår skal det holdes?

1. weekend i juli..

Anmeld

17. april 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Jeg ved ikke hvordan det er i Kolding, men vi har lånt et lokale ved et kollegie her i Århus, det er gratis. Så hvis du kender nogle der bor på et kollegie så prøv at spør dem!

Hm, det gør jeg desværre ikke - ellers en god ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.