Hvad ville i have gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Zeus

Hun er stadig hos min lillebror, og kommer først her ned i morgen.. De har stadig ikke fået fat i hendes ting, og der er ingen der tager tlf'en når jeg ringer

Ringer også til hendes sagsbehandler på mandag, og forlanger at hun bliver flyttet NU! Vi var i forvejen ved at få hende flyttet, fordi hun har haft så mange problemer deroppe.. Hun må ikke få et job, hun må ikke gå til fitness, hun har ingen selv-bestemmelse overhovedet, men sagsbehandleren ville ikke flytte hende, uden at institutionen anbefalede det..

Overvejer også at skrive til ude og hjemme.. De lavede en artikel om hende forrige jul, fordi jeg havde indstillet min storesøster til en julekurv, fordi hun holdt jul for os.. Da så artiklen kom i bladet, så var det istedet en artikel om min lillesøster, som også havde været med til interviewet  Det var lidt af en overraskelse  Men så ville det da heller ikke skade med en opfølgning på historien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Zeus

KaLee skriver:

Nu kan jeg se at der er gået noget tid... 

Men er der en social døgnvagt i jeres by?

Derudover - det lyder til at medierne skal indover - især hvis det er noget som er sket flere gange (ved ejg godt at du ikke skriver)... 

Men for pokker hvor er det grotesk!! 

Det er der ikke

Anmeld

17. april 2011

Tkcuf

Hvis det var min søster ville hun have boet hos mig eller vores storesøster. Hvordan kan det være hun ikke bor hos dig? Ja sorry hvis det er lidt nærgående skal du selvfølgelig bare ignorere spørgsmålet. Men du virker da til at være en del ældre og voksen nok til at kunne være hendes værge hvis hun ikke er en af de der langt ude teenagere.

Anmeld

17. april 2011

Millah

Zeus skriver:

Min lillesøster bor på institution i Vejle, fordi vi er forældreløse.. Hun har lige ringet stortudende, fordi de har smidt hende ud, da pædagoerne ville på stranden, og det ville hun ikke.. De har simpelthen hevet hende ud af værelset, smidt hende ude foran fordøren, UDEN sko, jakke, tøj, penge, eller noget som helst andet.. Låst døren, og kørt afsted! Hun har ikke numrene på nogen af pædagogerne, akut nummeret går direkte over på voicemail, og politiet mener ikke at det er deres problem - hun kunne jo bare være kørt med..?!

Min lillebror har hentet hende, og sidder nu og venter på, at de kommer hjem, så hun kan få sine ting, også kører han hende herned til mig...

Jeg er stikhamrende tosset... Hun er 15 år!

Nu har jeg selv boet på børnehjem sikkert af nogen andre årsagen end din søster

Men så vit jeg ved må de under ingen om stændigheder køre fra hende alle sammen lige glydigt hvad, der skal vare EN der kan være sammen med hende.

Du skriver osse at de har slæbt henden udenfor, det må de heller IKKE, da det er magt misbrug, hvis hun ikke har været til fare for sig selv eller andre må de ikke tage fat i hende, det er som sagt magt misbrug

Hvis der er noget du/i vil vide om regler omkring sådanne steder, så smid en PB undersøgte nemlig en masse da jeg selv boede sådan et sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.