Hvad ville i have gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Zeus

Min lillesøster bor på institution i Vejle, fordi vi er forældreløse.. Hun har lige ringet stortudende, fordi de har smidt hende ud, da pædagoerne ville på stranden, og det ville hun ikke.. De har simpelthen hevet hende ud af værelset, smidt hende ude foran fordøren, UDEN sko, jakke, tøj, penge, eller noget som helst andet.. Låst døren, og kørt afsted! Hun har ikke numrene på nogen af pædagogerne, akut nummeret går direkte over på voicemail, og politiet mener ikke at det er deres problem - hun kunne jo bare være kørt med..?!

Min lillebror har hentet hende, og sidder nu og venter på, at de kommer hjem, så hun kan få sine ting, også kører han hende herned til mig...

Jeg er stikhamrende tosset... Hun er 15 år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

miinimeal

ja hvis det var en far eller mor der havde gjort det ja så var det vandrygt og kommunen havde grebet ind,  havde hentet søsteren og ringet til en avis og derefter ringet til kommunen mandag,

stakkels din søster

Anmeld

16. april 2011

Zeus

alberts mor<3 skriver:

ja hvis det var en far eller mor der havde gjort det ja så var det vandrygt og kommunen havde grebet ind,  havde hentet søsteren og ringet til en avis og derefter ringet til kommunen mandag,

stakkels din søster

Hun er hverken en bandit, eller en gadetøs, eller stjæler og lyver... Og selv hvis hun havde været det, så kunne de for pokker da give hende en chance for at pakke noget tøj og tage sko på!!! Hvad fanden ligner det, bare at smide hende gaden uden noget som helst, i de bare strømpefødder, bare fordi de vil på stranden??!

Det er ikke mere end et par uger siden, at hun havde et selvmordsforsøg, også laver de sådan et nummer??! Et sted, hvor hun burde være tryg??!

Anmeld

16. april 2011

miinimeal

Zeus skriver:

Hun er hverken en bandit, eller en gadetøs, eller stjæler og lyver... Og selv hvis hun havde været det, så kunne de for pokker da give hende en chance for at pakke noget tøj og tage sko på!!! Hvad fanden ligner det, bare at smide hende gaden uden noget som helst, i de bare strømpefødder, bare fordi de vil på stranden??!

Det er ikke mere end et par uger siden, at hun havde et selvmordsforsøg, også laver de sådan et nummer??! Et sted, hvor hun burde være tryg??!

præsis det jeg mener,

det er så forkert det de gør, hun skal jo ikk have det værerder end i et alm hjem, det er frygteligt,

syntes i skulle gå til en avis, ved ikke om det hjælper, men så  kan det være der kommer lidt mere fokus på hvordan det endelig er og hvordan de  behandler beborene der

men jeg ville kontakte kommunen på mandag og forklare hvordan og hvorledes

for den der opførelse fra bostedet har ingen steder hjemme,

Anmeld

16. april 2011

SussieThyssen

Kontakt ekstrabladet...det kan du gøre nu og her!

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. april 2011

Zeus

Har lige fået af vide, at hun ovenikøbet var igang med at farve hår da de låste hende ude

Anmeld

16. april 2011

miinimeal

Zeus skriver:

Har lige fået af vide, at hun ovenikøbet var igang med at farve hår da de låste hende ude

nej nej nej hun  kunne jo blive syg og hele hendes hår kunne live ødelagt osv,

hva nu er hun ved dig?

Anmeld

16. april 2011

A&F

Kontakt unge afsnittet i kommunen på mandag. Det der, er bare slet ikke acceptabelt.!

Anmeld

16. april 2011

eElak

Nu kan jeg se at der er gået noget tid... 

Men er der en social døgnvagt i jeres by?

Derudover - det lyder til at medierne skal indover - især hvis det er noget som er sket flere gange (ved ejg godt at du ikke skriver)... 

Men for pokker hvor er det grotesk!! 

Anmeld

16. april 2011

Kofoed.

Zeus skriver:

Min lillesøster bor på institution i Vejle, fordi vi er forældreløse.. Hun har lige ringet stortudende, fordi de har smidt hende ud, da pædagoerne ville på stranden, og det ville hun ikke.. De har simpelthen hevet hende ud af værelset, smidt hende ude foran fordøren, UDEN sko, jakke, tøj, penge, eller noget som helst andet.. Låst døren, og kørt afsted! Hun har ikke numrene på nogen af pædagogerne, akut nummeret går direkte over på voicemail, og politiet mener ikke at det er deres problem - hun kunne jo bare være kørt med..?!

Min lillebror har hentet hende, og sidder nu og venter på, at de kommer hjem, så hun kan få sine ting, også kører han hende herned til mig...

Jeg er stikhamrende tosset... Hun er 15 år!

Håber hun har det godt.

Har i fået hentet hendes ting? Hvordan har i alle det?

Hvor skal det bosted bare have en kæmpe skideballe, det gør man f***me ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.