et par kager :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Magsen

liwsmor skriver:

ja skal nok åh den ser bare godt ud .. okay så ved jeg det må jeg også gør så

det er den også hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Magsen

Secrets skriver:

Det lyder besværligt

aarhj vel ?

Anmeld

17. april 2011

Lou87

Maggieh skriver:

your welcome .. 

og bare lige for at tilføje en ting til, så er UCF sindsygt!! godt - ultimate chocolate frosting  

Okay..
Åhh jeg ved altså ikk hva alle de forkortelser står for sorry ??

Anmeld

17. april 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Okay..
Åhh jeg ved altså ikk hva alle de forkortelser står for sorry ??

haha, det er da helt iorden, det er derfor jeg har skrevet det efter sætningen - så ved du det til en anden gang

Anmeld

19. april 2011

liwsmor

Maggieh skriver:

guldbryllupskage, muffins, og en kage til min far kom hjem, meningen var at hele kagen skulle dækkes med aaaalle mullige blomster MEN Naomi ville IKKE give mig fred til at lave noget, så den endte bare med at blive grim  Det er btw en red velvet cake, og shiiiiiit den er GOD

tog du en eller to frugt farve i ?

Anmeld

19. april 2011

Susan1978

altså jeg synes de er fantastiske og for fanden da et flot stykke arbejde med kanterne på den sidste.. bare jeg snart lærte hvordan man tyller.....

somebody teach me..

og det der red cake halløj... hvad er det , det ser godt nok spændende og lidt giftigt ud..

Anmeld

19. april 2011

Magsen

liwsmor skriver:

tog du en eller to frugt farve i ?

jeg brugte halvanden, men brug to 

Anmeld

19. april 2011

Magsen

Susan1978 skriver:

altså jeg synes de er fantastiske og for fanden da et flot stykke arbejde med kanterne på den sidste.. bare jeg snart lærte hvordan man tyller.....

somebody teach me..

og det der red cake halløj... hvad er det , det ser godt nok spændende og lidt giftigt ud..

iiiiih TAK  !!!

det er da ikke så svært, hehe det er kun dig slev der kan lære dig det, tjek nogle youtube's tutorials ud !! det er nemmere end man lige tror 

den ER giiiiiiiftig !!!  HELT klart yndlings kagen  det er lidt svært at forklare, for den smager ikke af chokolade kage men heller ikke af den almindelige, den er bare herre god hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.