Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maggieh skriver: guldbryllupskage, muffins, og en kage til min far kom hjem, meningen var at hele kagen skulle dækkes med aaaalle mullige blomster MEN Naomi ville IKKE give mig fred til at lave noget, så den endte bare med at blive grim Det er btw en red velvet cake, og shiiiiiit den er GOD !
guldbryllupskage, muffins, og en kage til min far kom hjem, meningen var at hele kagen skulle dækkes med aaaalle mullige blomster MEN Naomi ville IKKE give mig fred til at lave noget, så den endte bare med at blive grim Det er btw en red velvet cake, og shiiiiiit den er GOD !
hvad smager den rød kage af jeg bliver nød til lave den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: http://kaerlighed-til-kager.blogspot.com/2010/04/italien-merinque-butter-cream-imbc.html
http://kaerlighed-til-kager.blogspot.com/2010/04/italien-merinque-butter-cream-imbc.html
Oki tak
liwsmor skriver: hvad smager den rød kage af jeg bliver nød til lave den
hmm, det lidt svært at forklare den smager ikke af chokolade kage men heller ikke almindelig kage.. hmmmm - den smager- SKØNT !!!
Lou87 skriver: Oki tak
your welcome ..
og bare lige for at tilføje en ting til, så er UCF sindsygt!! godt - ultimate chocolate frosting
De er rigtig fine! Jeg vil hvert fald gerne smage
Maggieh skriver: hmm, det lidt svært at forklare den smager ikke af chokolade kage men heller ikke almindelig kage.. hmmmm - den smager- SKØNT !!!
jeg bliver nødt lave den til mødregruppen på onsdag tror jeg
Secrets skriver: De er rigtig fine! Jeg vil hvert fald gerne smage
tak for det
Jamen du flyver bare lige over til Færøerne, så er det ordnet
liwsmor skriver: jeg bliver nødt lave den til mødregruppen på onsdag tror jeg
du vil ihvertfald ikke fortyde det
husk billeder af kagen
btw jeg brugte dobbelt af ''osteglasuren''
Maggieh skriver: du vil ihvertfald ikke fortyde det husk billeder af kagen btw jeg brugte dobbelt af ''osteglasuren''
ja skal nok åh den ser bare godt ud .. okay så ved jeg det må jeg også gør så
Maggieh skriver: tak for det Jamen du flyver bare lige over til Færøerne, så er det ordnet
Det lyder besværligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128