Synes også det er ok at fortælle ham at du savner at være en familie... Men er du parat til at gøre noget ved det, hvis ikke han har tænkt sig at droppe nattearbejdet?
Nu ved jeg jo ikke hvordan ha arbejder, men da nattevagter gerne giver mere end dagvagter, tænker jeg at han vel så også har flere fridage, hvor i kan være familie? Personligt ville jeg foretrække at jeg eller min mand arbejdede skæve arb tider, mod så at få mere fritid med famiien, men sådan er vi jo så forskellige.
Mht at holde 3 børn stille fordi han skal sove... Aldrig i livet om det skulle gå ud over mine børn at farmand skal sove - slet ikke når I ikke er enige om hans arbejdstider. I min verden må han enten lære at abstrahere fra larmen, eller begynde at bruge ørepropper. Færdig BUM!
Og mht at han lige skulle tænke over din udmelding... Altså, synes faktisk et eller andet sted at det er fair nok, manden er garanteret dødsenstræt efter en lang nattevagt. Måske havde det været mere snedigt at vente med den diskussion til i aften når ungerne var puttet, og han var mere frisk og vågen?
Uanset hvad så stort
til dig - håber det bliver nemmere for dig snart
Anmeld