Meget firkantet stillet op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Anonym trådstarter

Det nu heller ikke mig, men er ano for vedkommendes skyld

Ja, der er brugt beskyttelse, vedkommende har et barn i forvejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Anonym

Secrets skriver:

Det er netop meget firkantet stillet op, så jeg kan ikke rigtig svare på det. For det kommer an på så mange ting! Hvor jeg selv var i livet, om jeg havde tid, råd og overskud, hvordan han havde det med det osv

Ikke ts

Enig, ikke nok information.

Hvor gammel er du? Var du en stabil tilværelse? Vil du være ok med at være enlig mor? Har du et netværk omkring dig? Og vigtigst ønsker du at blive mor?

Anmeld

17. april 2011

Anonym

hvis man har sex må man jo altså vide hvilken konsekvens det kan have! ellers er man IKKE GAMMEL NOK TIL AT HA SEX!!!!

ville ALDRIG selv vælge en abort og da slet ikke på et sådant grundlag!!

Anmeld

17. april 2011

KarinaIda

Min kæreste og jeg havde heller ikke været sammen ret længe da vi fandt ud af jeg ventede mig, MEN vi havde tilgengæld kendt hinanden i MANGE år..

Hvad ang. alderen, er det ikke det jeg vil hænge mig i.. Her er min kæreste en del år ældre end mig, og vi fik da vores datter alligevel!!

Men, når det er sagt, så synes jeg ikke det er det man skal kigge på, det man skal kigge på, er - Kemien mellem parterne, er begge enige, osv...

Var det mig der stod i den situation, ville jeg med 99,9% sikkerhed beholde barnet, for jeg ville aldrig kunne få en abort - medmindre jeg er blevet voldtaget, barnet er syg og ikke vil have ret lang levetid...
Og så ser jeg også sådan på det, som en anden også skriver... Kan man sige A, kan man også sige B!!

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hvis man har sex må man jo altså vide hvilken konsekvens det kan have! ellers er man IKKE GAMMEL NOK TIL AT HA SEX!!!!

ville ALDRIG selv vælge en abort og da slet ikke på et sådant grundlag!!

Det har jo absolut ikke noget med at være gammel nok, når ham tror man er beskyttet vha. kondom og endda ppiller, de har bare været meget uheldige.

Hun har en dreng fra tidligere forhold, så det er ikke fordi de er MEGET unge, han er bare noget yngre end hende!

Anmeld

17. april 2011

Faith

Jeg har stemt blankt... Det kommer an på rigtig mange ting.

Anmeld

17. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det har jo absolut ikke noget med at være gammel nok, når ham tror man er beskyttet vha. kondom og endda ppiller, de har bare været meget uheldige.

Hun har en dreng fra tidligere forhold, så det er ikke fordi de er MEGET unge, han er bare noget yngre end hende!

jeg er bare af den mening at hver gang man dyrker sex så er der en chance/risiko for at det medfører en bebs. og det ved man. så må man også tage følgerne. for nogle er følgerne så en abort. men det ville jeg aldrig selv kunne vælge. og jeg ville heller aldrig ha ondt at folk der bliver gravide ved et uheld. for de vidste muligheden var der.. (voldtægt er self en undtagelse)

men igen så er det bare min mening

Anmeld

17. april 2011

CiSo

Jeg ville ikke kunne afgøre, om jeg ville beholde et barn eller ej på disse bekostninger.. Der er en del andre ting, der spiller ind.

Anmeld

17. april 2011

CiSo

Jeg ville ikke kunne afgøre, om jeg ville beholde et barn eller ej på disse bekostninger.. Der er en del andre ting, der spiller ind.

Anmeld

17. april 2011

CiSo

Jeg ville ikke kunne afgøre, om jeg ville beholde et barn eller ej på disse to ting.. Der er en del andre ting, der spiller ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.