Meget firkantet stillet op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du gøre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.586 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2011

Anonym trådstarter

Hva ville du gøre hvis du fandt ud af du var gravid, kæresten er meget yngre end dig og i har været sammen meget kort tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

N&J

Min datters far er 3 år yngre end mig, han var 23 da jeg fik Nikita, men det var ikke alderen der udgjorde nogen del af beslutningen, den var irelavant for mig

Anmeld

15. april 2011

Janni.

Her i huset er det den omvendte situation. min kæreste er en del ældre end jeg, men vi valgte at få silas alligevel. det er ikke alderen der afgører det, men kemien i forholdet mener jeg. 

Og vi havde været sammen meget kort tid, da vi fandt ud af at jeg var gravid. vores forhold er snart 1 år gammel (i maj måned i år)

Anmeld

15. april 2011

L.J.L

Jeg ville få en abort, ikke pga aldersforskellen men pga det korte forhold. Jeg vil kende mit barns far 100% før jeg stifter familie med ham.

Anmeld

15. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hva ville du gøre hvis du fandt ud af du var gravid, kæresten er meget yngre end dig og i har været sammen meget kort tid

Kommer an på så meget.

Min bonusdatters mor var 24 og min kæreste var 15.

I sådan et tilfælde vil jeg stemme for abort.

Anmeld

15. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Det er netop meget firkantet stillet op, så jeg kan ikke rigtig svare på det. For det kommer an på så mange ting! Hvor jeg selv var i livet, om jeg havde tid, råd og overskud, hvordan han havde det med det osv

Anmeld

15. april 2011

MaliksMor

jeg vil aldrig nogensiden få en abort - medmindre jeg var blevet voldtaget eller noget lign.

så jeg ville beholde barnet.

Anmeld

15. april 2011

Sara.

Det samme som jeg havde gjort selvom vi havde samme alder eller omvendt...

Men om det var gået den ene eller anden vej kommer for mit vedkommende an på meget andet :-) hvad i begge føler for, hvordan i har det sammen, hvad i tror på er det rigtige :-)

Anmeld

15. april 2011

Caroline86

jeg har stemt blankt.. kan ikke svare på det da der for mig er SÅ mange andre ting der spiller ind...

Anmeld

15. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

Beholde barnet..
jeg kunne IKKE slå noget ihjel udfra sådan noget.

Jeg sku nærmest være blive voldtaget hvis jeg sku ku overveje og slå et liv ihjel tror jeg..

Det nok også meget "firkantet" svaret..
Men sådan er min holdning bare, har man sagt A, må man også sige B..

Men ja - så er der alle spørgsmålene bag om man har brugt beskyttelse osv osv osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.