Hjælp ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nu har jeg igennem det sidste lange stykke tid , siddet og læst ufattelig mange indlæg , og det undre mig meget som mand at i som kvinder mener at en kvinde bare har sin ret til at få det barn hun bære på i maven selvom manden ikke er parat , men som mand har man ikk nogen ret til at få et barn som man brændende ønsker sig .
Kan i svar mig på hvad forskellen er på mænd og kvinder i den sammenhæng ??? - udover den ene har et hul og den anden har en hænge ting imellem benene

Ej undskyld, men det er da næsten åbenlyst Det er jo os, der skal bære barnet i NI MÅNEDER med alle de problemer og gener, som det må medføre. Det er os, der må passe og fodre barnet efter fødslen ved amning. Det er os, som er NØDT TIL at tage os af barnet, og må igennem en ekstrem smertefuld fødsel, hvor mandens primære job jo - groft sagt - blot er et bidrage med sæden. Han er ikke tvunget til noget, sådan som kvinden er. Nu vil jeg nødig begynde på mit sædvanlige psykologifis, men jeg beklager - det er mit studie, så det er interessant - men alle teorier om barns udvikling understreger også vigtigheden af MODERENS tilstedeværelse. Faderen er self. også vigtig, men moderen er primær, og uden moderen står barnet ikke ret godt udviklingsmæssigt.

Derfor er der MILEVID forskel på kvinder og mænd, og jeg er næsten overrasket over, at jeg er nødt til rent faktisk at forklare dette Din kæreste lyder ikke til at være klar. Giv hende tid. Det er hendes krop, hendes liv, der ændrer sig for evigt. Du kan i princippet skride, hvis du ikke gider mere  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

sne190810

Secrets skriver:

Ej undskyld, men det er da næsten åbenlyst Det er jo os, der skal bære barnet i NI MÅNEDER med alle de problemer og gener, som det må medføre. Det er os, der må passe og fodre barnet efter fødslen ved amning. Det er os, som er NØDT TIL at tage os af barnet, og må igennem en ekstrem smertefuld fødsel, hvor mandens primære job jo - groft sagt - blot er et bidrage med sæden. Han er ikke tvunget til noget, sådan som kvinden er. Nu vil jeg nødig begynde på mit sædvanlige psykologifis, men jeg beklager - det er mit studie, så det er interessant - men alle teorier om barns udvikling understreger også vigtigheden af MODERENS tilstedeværelse. Faderen er self. også vigtig, men moderen er primær, og uden moderen står barnet ikke ret godt udviklingsmæssigt.

Derfor er der MILEVID forskel på kvinder og mænd, og jeg er næsten overrasket over, at jeg er nødt til rent faktisk at forklare dette Din kæreste lyder ikke til at være klar. Giv hende tid. Det er hendes krop, hendes liv, der ændrer sig for evigt. Du kan i princippet skride, hvis du ikke gider mere  

LIGE mine ord!

Havde selv lige siddet og tænkt over hvordan jeg skulle formulere mig. Men den klarede du lige for mig, kunne på ingen måder have sagt det bedre selv!

Anmeld

16. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hej , jeg er en fyr på 24 år som utrolig gerne vil have et barn , men min kæreste siger at vi ikke rigtig har plads eller råd til det lige nu .
Jeg har fuldtidsarbejde og min kæreste er under uddannelse .

Vi bor i en 3 værelses lejlighed . så kan ikke se hvorfor der ik er plads .

Hvad skal jeg gøre ??

Jeg har lige lånt min venindes profil ...

Hejsa..

Jeg tror din kæreste har oprettet en tråd herinde, kunne godt lyde som hende, uden at kende jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.