Anonym skriver:
Nu har jeg igennem det sidste lange stykke tid , siddet og læst ufattelig mange indlæg , og det undre mig meget som mand at i som kvinder mener at en kvinde bare har sin ret til at få det barn hun bære på i maven selvom manden ikke er parat , men som mand har man ikk nogen ret til at få et barn som man brændende ønsker sig .
Kan i svar mig på hvad forskellen er på mænd og kvinder i den sammenhæng ??? - udover den ene har et hul og den anden har en hænge ting imellem benene
jeg tror det hænger sammen med at det er et barn VI bærer, og derfor i sidste ende er vores beslutning.
Hvis jeg bev gravid og min mand ikke ville have det og jeg med al vold og magt ønskede det, jamen så ville jeg beholde det. For det at slå et liv ihjel, skal man leve med resten af livet,også selv om det bare er et lille foster der endnu mangler alt i udvikling.
Men ville min mand derimod have et barn jeg bare IKKE ønskede, så ville jeg ikke få det før jeg var klar, for mentalt er det det største man nogensinde kommer ud for, meget meget skræmmende, fedt og vildt og slemt på en gang...alle det anker flyver rundt i hovedet konstant og gør det hele svært nogle gange.I bund og grund er det jo os kvinder der bærer det hele igennem, også selv o mænd føler de er lidt med i det:-)
Og ønsker man ikke barnet kan det oven i hatten ende en fødselsdepression og det ønsker INGEN skal ske.
Anmeld