Løbecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Cris

Mussen2 skriver:

Tak for svar - er sådan i tvivl om det skal væe en løb ecykel eller 3-hjuler Vi har kun en græsplæne hun kan cykle på - altså på vores egen matrikel. Havde din dreng en tre-hjulet før løbecyklen? Hvor gammel var han da han fattede interesse for den?

I vores baggår er der mange trehjulet, men han har aldrig været så glad for dem. Han kunne ikke rigtigt få dem til at køre stærk i den alder og så var der ikke noget interesse. Han kunne bedre lide de der scooters fra Føtex   Så blev det til en løbecykel, for der var mange børn i baggården med den og over på legepladsen. Og han ville så gerne prøve. Det blev en hit. Det er først nu (han er 3) at han bruger en trehjulet en gang i mellem, for nu kan han få den til at køre meget hurtigt. Men efter et par minutter vil han ikke mere og hopper over til sin cykel. I baggården bliver den brugt rigtigt meget og vi tager den med til på legepladsen eller han cykler over til børnehaven med den eller sammen med mig på indkøb. Nu er han begyndt at vise stort interesse for rigtige cykler. Jeg har lige skaffet ham en fin brugt til ham som skal bruges rigtigt meget hele Påske, håber jeg på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Mussen2

Bom bom, tror sørme jeg hælder til løbecyklen, mon man skulle tage tøsen med i butikken, så hun kan prøve at sidde på en....Tænke tænke

Anmeld

15. april 2011

De3Guldklumper

Mussen2 skriver:

Dvs. han er nu 26 mdr.? Kunne han "bruge" den fra start. Min datte er "kun" 22 mdr. Har din dreng haft 3-hjuler?

ja han er 26 mdr på søndag  ja da den lige blev sat ned i sædet og styret så kunen han sagtens sidde på den mens han gik rundt med den - ingen problem og vi har endda købt en L til ham i Puky trods vi fik anbefalet en M i butikken...

Ja vi har en Winther 3 hjulet til at stå fra storesøster som han også køre på engang imellem men skal han selv hente cykel så er det løbecyklen der kommer frem

Anmeld

15. april 2011

Mussen2

Pylle3 skriver:

ja han er 26 mdr på søndag  ja da den lige blev sat ned i sædet og styret så kunen han sagtens sidde på den mens han gik rundt med den - ingen problem og vi har endda købt en L til ham i Puky trods vi fik anbefalet en M i butikken...

Ja vi har en Winther 3 hjulet til at stå fra storesøster som han også køre på engang imellem men skal han selv hente cykel så er det løbecyklen der kommer frem

Ok. Jamen så bliver det en løbecykel-Basta. Beslutningen er taget! Og så må jeg se om jeg kan købe en brugt 3 hjulet  Hvor høj er din dreng? Min datter er kun ca. 85 og skridtlængde 31, så mon ikke den mindste er bedst?

Anmeld

15. april 2011

De3Guldklumper

jeg tror han er omkring 90 cm høj.. Jeg vil tage hende med i butikken og lade dem indstille på en M og en L så lavt som muligt så hun kan prøve og sidde på dem - jeg er glad for i dag at vi ikke tog en M for den ville være for lille om nogle mdr

Anmeld

15. april 2011

Muffinmus

min datter fik en i 2års fødselsdagsgave og hun kan fint bruge den selv om hun er lav....gå sikkert lidt bedre endnu når hun lige vokser et pr cm mere:-)

Men hun har efterhånden noget art på og kører ture med os med sine cykelhjelm:-)

Min søn var super glad for sin og derfor skulle hun også have en og hun føler sig somen stor pige når hun cykler på den. Og det er en Puky, absolut en fed cykel og en af de laveste på markedet netop så de kan bruge den fra 2 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.