Løbecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.172 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Mussen2

Min datter er 22 mdr og jeg har tænkt hun skal have en løbecykel, men nogle siger børn kan bruge dem fra1½ år og andre siger de skal være meget ældre. Hvornår havde jeres børn glæde af dem?

Jeg er klar over der er forskel på højden af dem. Jeg tror det skal være en Puky, da den er i stål. Men lad mig endelig høre jeres mening.

Jeg bliver dog helt i tvivl om en 3-hjulet er bedre

Er faldet over disse skønne tøse-cykler

http://dk.puky.net/homepage/produkte/lillifee/4039.htm

http://dk.puky.net/homepage/produkte/lillifee/2339.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Cris

Hej! Vores søn var ca 24 måneder. Han turde ikke at løbe på den, han kunne bare godt lide at sidde og kikke og se stolt ud    Men så blev han træt at se på alle andre der cyklede op og ned og så pludseligt var han i gang. Lidt langsamt i starten, men det tog ikke lærlig lang tid og var han på alle bakker og alle stedder i fuld hastighed   Han har en alm str. stål løbecykel og seddlen var helt ned. Så voksede han noget og vi justerede seddlen højere oppe. Hun kan få sådan en og så kan hun bare øve sig stille og rollig i sin egen tempo. Måske bliver den en hit om et par måneder, måske vil hun ikke mere ned og der venter mange sjove timer udenfor nu til Påske   Det er bare at prøve og lade hende køre, som hun har lyst til

Anmeld

15. april 2011

Cris

Jeg tror, at hun bliver mere glad for løbecykel end for en trehjulet... Måske kan du købe cyklen og låne en trehjulet fra nogle? Eller købe den brugt?

Anmeld

15. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var 2 år da han fik en Puky, men begyndte først at bruge den da han var 2 1/2 år.

Lina er 2 år nu og kan slet ikke finde ud af den. Hun har lige fået en Winther 3-hjulet cykel som hun skal til, at lærer og cykle på.

Anmeld

15. april 2011

Mussen2

Cris skriver:

Hej! Vores søn var ca 24 måneder. Han turde ikke at løbe på den, han kunne bare godt lide at sidde og kikke og se stolt ud    Men så blev han træt at se på alle andre der cyklede op og ned og så pludseligt var han i gang. Lidt langsamt i starten, men det tog ikke lærlig lang tid og var han på alle bakker og alle stedder i fuld hastighed   Han har en alm str. stål løbecykel og seddlen var helt ned. Så voksede han noget og vi justerede seddlen højere oppe. Hun kan få sådan en og så kan hun bare øve sig stille og rollig i sin egen tempo. Måske bliver den en hit om et par måneder, måske vil hun ikke mere ned og der venter mange sjove timer udenfor nu til Påske   Det er bare at prøve og lade hende køre, som hun har lyst til

Tak for svar - er sådan i tvivl om det skal væe en løb ecykel eller 3-hjuler Vi har kun en græsplæne hun kan cykle på - altså på vores egen matrikel. Havde din dreng en tre-hjulet før løbecyklen? Hvor gammel var han da han fattede interesse for den?

Anmeld

15. april 2011

De3Guldklumper

Gustav køre fint på sin som han fik i 2 års gave her i feb.. Han "løber" ikke rundt på den men kan sagtens få den til at køre så han kan trække benen op så den kører selv:0)

Anmeld

15. april 2011

Mussen2

Luka var 2 år da han fik en Puky, men begyndte først at bruge den da han var 2 1/2 år.

Lina er 2 år nu og kan slet ikke finde ud af den. Hun har lige fået en Winther 3-hjulet cykel som hun skal til, at lærer og cykle på.

Tak for svar - ja, det hælder jo så til 3-hjuleren. Jeg synes også det vil være ærgeligt hvis hun ikke kan bruge løbecyklen før om et halvt år. Hvor længe bruger de en 3 hjuler? Og er den til at køre på en græsplæne med?

Anmeld

15. april 2011

Pikku Myy

Mussen2 skriver:

Min datter er 22 mdr og jeg har tænkt hun skal have en løbecykel, men nogle siger børn kan bruge dem fra1½ år og andre siger de skal være meget ældre. Hvornår havde jeres børn glæde af dem?

Jeg er klar over der er forskel på højden af dem. Jeg tror det skal være en Puky, da den er i stål. Men lad mig endelig høre jeres mening.

Jeg bliver dog helt i tvivl om en 3-hjulet er bedre

Er faldet over disse skønne tøse-cykler

http://dk.puky.net/homepage/produkte/lillifee/4039.htm

http://dk.puky.net/homepage/produkte/lillifee/2339.htm

Hejsa

Min søn er 2 1/2 og har lært at køre på løbecykel i løbet af den sidste måned. Han har haft den siden sidste sommer, men viste først ikke interesse for den, og siden har føret og tøjet gjort det lidt besværligt at lære, men nu kører han selv i vuggestue om morgenen

Anmeld

15. april 2011

Mussen2

Pylle3 skriver:

Gustav køre fint på sin som han fik i 2 års gave her i feb.. Han "løber" ikke rundt på den men kan sagtens få den til at køre så han kan trække benen op så den kører selv:0)

Dvs. han er nu 26 mdr.? Kunne han "bruge" den fra start. Min datte er "kun" 22 mdr. Har din dreng haft 3-hjuler?

Anmeld

15. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mussen2 skriver:

Tak for svar - ja, det hælder jo så til 3-hjuleren. Jeg synes også det vil være ærgeligt hvis hun ikke kan bruge løbecyklen før om et halvt år. Hvor længe bruger de en 3 hjuler? Og er den til at køre på en græsplæne med?

Luka er 3 1/2 år og han "stjæler" gerne lillesøster 3-hjulet cykel

Man kan godt kører på græsplæne med den, men det er selvfølgelig nemmere på fliser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.