hvad skal I lave i denne skønne weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

MaliksMor

manden arbejder i weekenden.

så idag har den stået på rengøring, og så har jeg pakkede lidt ned, da vi flytter d. 1 maj.

imorgen kommer min mor på besøg - også skal vi sikkert ud og gå en lang tur med malik (legeplads.skov.ud og spise eller noget lign) alt efter vejeret og på søndag, skal vi bare slappe af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Happiness

Jeg skal arbejde begge dage. Men gør mig nu ikke så meget. Det er hyggeligt i weekenden

Og så har jeg haft fri de sidste 2 dage Det var lidt min weekend, så kan da fortælle hvad jeg har lavet

Torsdag var jeg til jordmoder. Ellers slappede jeg bare af

Og idag har jeg gjort rent og så har jeg været hos en massør Så det har været en god "weekend"

Anmeld

15. april 2011

N&J

henh01 skriver:

Lyder lækkert med påskeferie i det jyske. Har I familie derovre eller skal I hen og opleve lidt af det jyske i stedet?

mine forældre og søskene bor derover, så vi skal over og passes.. ihhh det bliver dejligt, især efter at Nikita valgte at hælden en hel cacaopuvler ud over sig selv i dag - hjemme ved mor og far gør det nemlig ikke noget, der er andre der gør rent efter hende.. hihi

Anmeld

15. april 2011

Faith

Jeg skal til koncert med Danser med drenge sammen med en hel flok veninder i morgen

Søndag skal jeg vidst bare sove brandert ud

Anmeld

15. april 2011

LISBETH:-)

Jeg skal ud og hjælpe en rigtig god ven, der har det meget hårdt for tiden. Så i morgen tropper jeg op og har planer om at gøre hele huset rent, og hjælpe ham med at få smidt ting ud osv.

Søndag skal jeg med min datter på 3,5 år til loppemarked og så satser vi på rigtig godt vejr så vi kan være i haven hvor vi har lovet Amalie at hun må få sin store hoppeborg op!

Anmeld

15. april 2011

henh01

sikke nogen dejlige ting i alle sammen skal

Anmeld

15. april 2011

henh01

malou skriver:

Jeg skal et smut til frisøren imorgen, klip og lidt farve.. - derefter til en omgang spraytan

Søndag står den på en tur i Zoo med lillemanden og min mand...

Skøøøøøøøøøøøøn weekend

Knus Malou

Har lige set i nyhederne at zoo har fået en lille giraf unge i går aftes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.