hvad skal I lave i denne skønne weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. april 2011

henh01

Ja som overskriften lyder...

Her skal vi ud og gå/rulle en tur i morgen, får gæster til spisning og søndag står den på afslapning eller bonbonland..

Hvad skal I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

MorTilMalene

vi skal have store vasketøj dag i morgen og søndag skal vi i svømmehallen.. og så er den weekend vidst slut..

Anmeld

15. april 2011

otlitrom

Var det ikke os der snakkede BA den anden dag? Nå, men den roder jeg stadig med Jeg har fundet 8 forskningsartikler på engelsk jeg skal have læst, og så skal have læst op på kvalitative forskingsmetoder.. Det er hoved-essensen af min weekend

Lige nu venter jeg på at manden kommer hjem fra fodbold. Vi skal ind til byen og købe pizza. Det siger babyen og i morgen skal vi i IKEA og købe ting til baby... Søndag står den på tøjvask..

Lidt en blandet landhandel, men skidt, sådan er det bare

God weekend!!

Anmeld

15. april 2011

henh01

kitty skriver:

Var det ikke os der snakkede BA den anden dag? Nå, men den roder jeg stadig med Jeg har fundet 8 forskningsartikler på engelsk jeg skal have læst, og så skal have læst op på kvalitative forskingsmetoder.. Det er hoved-essensen af min weekend

Lige nu venter jeg på at manden kommer hjem fra fodbold. Vi skal ind til byen og købe pizza. Det siger babyen og i morgen skal vi i IKEA og købe ting til baby... Søndag står den på tøjvask..

Lidt en blandet landhandel, men skidt, sådan er det bare

God weekend!!

Jo det var os

Jamen vil baby have pizza så er det hvad den bør få

Anmeld

15. april 2011

N&J

Vi skal en tur på geologisk museum, da jeg fiktivt skal lade som om jeg har en klasse med derind, til en ekskursionsraport, og så skal vi til jylland på påskeferie.. fandme luksus

Anmeld

15. april 2011

henh01

MorTilMalene skriver:

vi skal have store vasketøj dag i morgen og søndag skal vi i svømmehallen.. og så er den weekend vidst slut..

Der er sikkert også rigtig mange i svømmeren.. Men lyder som en hyggelig tur.

Anmeld

15. april 2011

henh01

N&J skriver:

Vi skal en tur på geologisk museum, da jeg fiktivt skal lade som om jeg har en klasse med derind, til en ekskursionsraport, og så skal vi til jylland på påskeferie.. fandme luksus

Lyder lækkert med påskeferie i det jyske. Har I familie derovre eller skal I hen og opleve lidt af det jyske i stedet?

Anmeld

15. april 2011

NinaNymannMadsen

imorgen skal vi til fødselsdag klokken 3 og min kæreste skal vidst nok spille poker om aftenen sammen med nogen venner... jeg skal nok bare spille bingo banko og hygge mig med min datter. søndag har vi ingen planer endnu.

Anmeld

15. april 2011

malou

Jeg skal et smut til frisøren imorgen, klip og lidt farve.. - derefter til en omgang spraytan

Søndag står den på en tur i Zoo med lillemanden og min mand...

Skøøøøøøøøøøøøn weekend

Knus Malou

Anmeld

15. april 2011

malou

Jeg skal et smut til frisøren imorgen, klip og lidt farve.. - derefter til en omgang spraytan

Søndag står den på en tur i Zoo med lillemanden og min mand...

Skøøøøøøøøøøøøn weekend

Knus Malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.