lotchen skriver:
Jeps, arbejder på intensiv, så har mange tunge immobile patienter! Men heldigvis har vi også mange hjælpemidler og slet. slet ikke så mange patienter pr. syegplejerske som på den medicinske sengeafd. jeg har været på. Jesus, det var hårdt! derfor jeg måtte rykke videre, ellers var jeg slidt ned allerede.
Tror det gør noget ved os - den der usikkerhed... Kan mærke, jeg har fået et andet forhold til min krop. Kan godt hade den... Den er jo gået i stykker og kan ikke mere det den skal og endnu værre, så kan den forhindre mi i at gøre det, jeg gerne vil! Og smerterne er et kapitel for sig. Det er ikke rart at være ikke engang 30 og så være subriceret under 'kronisk smertepatient'. Men min læge siger, at det er helt utroligt jeg stadig arbejder fuld tid, det er der ikke mange i mon situation der gør. Om det så er klogt er nok en anden sag...
Faktisk første gang jeg har snakket med en anden end de nærmeste om hvordan det er. De forstår det bare ikke altid...
Syntes det er godt gået du kan arbejde fuldtid som sygeplejerske - Hvis du har daglige smerter - det er da et hårdt arbejde med travlt det meste af tiden... Og der er jo ikke så meget tid til hvile. Godt du er blevet flyttet. Du skal jo gerne holde mange år i nu .Pu ha.
Tror du har ret med usikkerheden , har faktisk skrevet med en anden herinde fra som også har piskesmæld. Som også beskriver at når der kommer lidt ro & afklaring bliver det lidt bedre..
Den ro håber jeg at få nu med en sygemelding, for jeg er nemlig også kun omkring de 30
+ / - . Hi hi . Og med 3 børne der også har krav på en mor med lidt overskud - Er jeg nød til at tænke på længere sigt - inden det går helt galt.
Husk også at passe på dig selv
For du skal jo også holde mange år endnu.
Har faktisk heller ikke snakket rigtig med nogle om det og har faktisk også lidt svært ved det - da jeg ofte syntes folk har svært ved at forstå det - for man kan jo ikke se det
Og et er smerterne men i mit tilfælde er der også bare så mange følge virkninger - som også påvirker mig meget. Og alle bekymringerne i hverdagen om fremtiden ...
Anmeld