lotchen skriver:
Det gav mig enormt meget ro, at jeg fik snakket tingene godt igennem med min kæreste - at det økonomiske ikke skal være en belastning fx. Hvis vi ikke kan sidde i huset længere hvis jeg går ned i indkomst, så er den bare ikke længere, vi kan godt sidde i en lejlighed. Det er SÅ vigtigt med støtte og opbakning fra den, man deler livet med.
Men for søren det er hårdt at erkende ens begrænsninger...
Jeg har skiftet arbejde for at finde noget, der er mere venligt for mig, men det er daglige smerter. Har dog en §56-ordning der gør, at min arbejdsplads får refusion for de timer, jeg er syg pga. ryggen. Det letter lidt på samvittigheden ift. arbejde
Har du det??
Kan sagtens følge dig i det du skriver - det har også været med i min overvejelser . Og det er også det jeg er kommer frem til - manden har dog været lidt længere om at se det i øjene ( men har selvfølgelig også lavet huset )
Men heldigvis støtter han mig på alle punkter..
Nej har ikke en §56-ordning - har ikke været så god til at indse at dette var en varig skade, så har bare arbejdet derud af.. Har naivt troet at det forsvandt med tiden - og det gør det så nok ikke..
Og har nu presset min krop så meget at jeg er ved at bukke under. Så lige nu tar jeg en dag af gangen. Så må jeg se hvad der skal ske. Jeg er i en stilling , hvor det ikke ville være så hensigts mæssigt, hvis jeg ofte er fraværende ( ikke at der er mange stillinger det er det )
Hvor er det dejligt du har fundet nået du kan holde til & der kan bliver taget de hensyn som der jo skal til.. Det må også hjælpe dig meget og vide 
Anmeld