Jeg har fået tid til vendingsforsøg om halvanden uge, hvis baby ikke har vendt sig af sig selv. Er der nogen, der har erfaring med det? Lægen jeg talte med anbefalede mig en sædefødsel frem for et kejsersnit, hvilket jeg ikke er enig i - hvad mener I andre om det?
Min datter vendte forkert, og efter 2 forsøg, stoppede de og bestilte tid ved en læge til mig på sygehuset.
Så kunne jeg selv bestemme om jeg ville ha´ kejsersnit eller ha´ en sædefødsel (det ville så blive i Odense, mener jeg, hvor de er eksperter)? Min mor anbefalede mig IKKE og få en sædefødsel.
Hun fødte min storesøster ved én, havde en pige i forvejen, som var født normalt. Det var så frygtelig en oplevelse, sagde hun.
Men undersøg det og ta´ så stilling. Som én skriver herinde, du kan da prøve og føde "normalt", og går det ikke, er du i trygge hænder - netop på et sygehus 
Pøj pøj!
Ps. Da de forsøgte og vende min datter, gjorde det overhovedet ikke ondt, men var bare mere ubehageligt. Jeg måtte holde vejret nogle gange mens lægen masede og skubbede, og når jeg ikke kunne holde det mere, og lægen måtte slippe maven, smuttede Stella på plads igen, som hun altid havde lagt 
Anmeld