Ahhh.. jeg hader kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Isabels-mor

KittyGirl skriver:

Det er fast løn

har tænkt på det, men er bange for det vil blive opdaget og er virkelig samvittighedstvunget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Ryberg

Mandal skriver:

Det er fast løn

har tænkt på det, men er bange for det vil blive opdaget og er virkelig samvittighedstvunget

Kan jeg godt forstå.. mht. samvittigheden.. det bedste vil nok være enten bare at tage afsted 1 eller 2 dage? det kan man måske have råd til? og ellers helt lade være... jeg havde nok valgt det sidste hvis min samvittighed fyldte meget i mig....

Anmeld

14. april 2011

Christine

KaMa skriver:

jeg havde ringet til kommunen og sagt, at jeg havde aflyst turen, da pengene ikke kan undværes. Så havde jeg meldt mig syg fra job onsdag. Og så ta' afsted!

Ja, det er dårlig stil, men det er kommunens håndtering også.

Hvis man er ansat med fast løn, så får man altså løn i helligedage. KH er vel en "fast løn"?

Kan godt forstå, at du hader det system.

Ja det ville være meget dårlig stil. Og også hamrende ulovligt. Det synes jeg bestemt ikke ts skal gøre.

Anmeld

15. april 2011

Isabels-mor

Så er beslutningen taget.. Jeg har retuneret min togbillet og meldt det til kommunen.. snakkede med min faster, hun var ked a det, men forstod mig godt..

Anmeld

15. april 2011

tinasmor

Håber du får en god ferie hjemme trods alt (selv om du jo lige havde sat næsen op efter noget helt andet)

Ville bare lige sige at jeg havde læst indlægget og ønsker dig god påske.

Anmeld

15. april 2011

klmf

Surt Men de følger jo bare reglerne.... Kan du ikke invitere faster over til jer?? Så er du hjemme, med god samvittighed, og kan stadig hygge med familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.