Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KittyGirl skriver:
Det er fast løn
har tænkt på det, men er bange for det vil blive opdaget og er virkelig samvittighedstvunget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mandal skriver: Det er fast løn har tænkt på det, men er bange for det vil blive opdaget og er virkelig samvittighedstvunget
Kan jeg godt forstå.. mht. samvittigheden.. det bedste vil nok være enten bare at tage afsted 1 eller 2 dage? det kan man måske have råd til? og ellers helt lade være... jeg havde nok valgt det sidste hvis min samvittighed fyldte meget i mig....
KaMa skriver: jeg havde ringet til kommunen og sagt, at jeg havde aflyst turen, da pengene ikke kan undværes. Så havde jeg meldt mig syg fra job onsdag. Og så ta' afsted! Ja, det er dårlig stil, men det er kommunens håndtering også. Hvis man er ansat med fast løn, så får man altså løn i helligedage. KH er vel en "fast løn"? Kan godt forstå, at du hader det system.
jeg havde ringet til kommunen og sagt, at jeg havde aflyst turen, da pengene ikke kan undværes. Så havde jeg meldt mig syg fra job onsdag. Og så ta' afsted!
Ja, det er dårlig stil, men det er kommunens håndtering også.
Hvis man er ansat med fast løn, så får man altså løn i helligedage. KH er vel en "fast løn"?
Kan godt forstå, at du hader det system.
Ja det ville være meget dårlig stil. Og også hamrende ulovligt. Det synes jeg bestemt ikke ts skal gøre.
Så er beslutningen taget.. Jeg har retuneret min togbillet og meldt det til kommunen.. snakkede med min faster, hun var ked a det, men forstod mig godt..
Håber du får en god ferie hjemme trods alt (selv om du jo lige havde sat næsen op efter noget helt andet)
Ville bare lige sige at jeg havde læst indlægget og ønsker dig god påske.
Surt Men de følger jo bare reglerne.... Kan du ikke invitere faster over til jer?? Så er du hjemme, med god samvittighed, og kan stadig hygge med familien
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128