quar20 skriver:
jaaaaaaaar du skal og jeg glæder mig sindsyg meget til at se dig Maria og dinna igen
Det er SÅ længe siden..!! 
Nå men mit program er :
Fredag ( altså idag ) - AFSLAPNING ovenpå nogle hårde dage - kender jeg mig selv ret så kommer jeg IKKE til at slappe af alligevel 
Lørdag : Regner jeg med vi skal ud til svigerfamilien - svigermor har været så sød som hun plejer ( IRONISK ) - at vaske vores tøj nu hvor jeg ikke rigtig har været hjemme her i ugen - så vi er temmelig meget bagud..!!
Søndag : Skal vi i haven og lave stakit - male stakit, ha plantet krukker og lege med drengene..!! Også er det sotre rengøringsdag 
Mandag : Skal vi ud til min moster. Min onkel og Rasmus skal kører en masse på skrotten og imens hygger jeg med drengene og min moster og hendes dejlige børn.!!
Tirsdag : BESØG af de dejligste piger 
Onsdag : Vi regner med at tage i regnskoven, eller zoo..!!
Torsdag : Evt. svømme hvis noget har åbent..!!
Ellers må vi vidst ta os en rolig dag der 
Fredag : Til fødselsdag hos Rasmuss onkel og tante. - hun skriver i invitationen at påskeharen måske kommer forbi
Ham vil jeg smadder gerne møde 
Lørdag : Rasmus skal på job - og derefter tager vi nok en rolig lørdag i haven også grille om aftenen 
Søndag : Besøg af min far - også har jeg lavet "dagplejedag" ude hos mig - så der skal jeg passe 3 andre børn ( min venindes ) ..!!!
Mandag : Tjaaa AFSLAPNING og rengøring endnu engang 
jeg vil godt nok også gerne møde påskeharen! Især hvis han (hun?) har chokolade med! Tror du jeg kan snige mig med?!