Hvad skal I lave i påsken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Hansen97

Mandag: rive loft ned i kælderen
Tirsdag: Sætte nyt loft op
Onsdag: Begynde at få soveværelset ryddet og byttet med lillepigens værelse
Torsdag: Som onsdag sikkert
Fredag: Det samme måske.. aner ikke hvor lang tid det tager...

Og ellers bare nyde det godt vejr og at have fri...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Ditte<3

Kæresten og jeg tager i sommerhus i dag, det bliver så dejligt 

Så står den på noget venindehygge mandag, tirsdsag ..

Onsdag skal vi til misdannelsesscanning - vi glæææder os sådan til at se den lille prut igen  og måske få kønnet af vide 

Torsdag påskefrokost hos svigerfar og derefter triller vi i sommerhus igen hele weekenden, så det bliver en dejlig påske 

til jer alle

Anmeld

15. april 2011

Chr-Hei

Uha Mandag og Tirsdag er uvisse (nok bare det sædvandlige)

Onsdag skal vi til legoland og lave sæsonpas..+Lillemand skal hjem til sin mor holde påske..

Torsdag-Lørdag skal vi op til mine forældre hjælpe med sætte haveskur op + en af dagene skal jeg ud besøge min veninde..

Søndag - Er uvis ligesom mandag er.. Tror mig og kæresten skal hygge os og mandag eftermiddag skal vi hente lillemand igen...

Anmeld

15. april 2011

TineA

Laulund87 skriver:

Jeg har et travlt program

Mandag er uvist.

Tirsdag skal jeg ud til Maria (quar20)

Onsdag skal jeg mødes med Caroline (Caroline86 og smukke Laura)

Torsdag og fredag er vist.

Lørdag skal jeg på shoppingtur til Aalborg sammen med min søster + fødselsdagspenge

Søndag er uvist.

Hvad skal i??

Også ret tæt program her18/4 ingenting19/4 MG20/4 sammen med en veninde21/4 Skærtorsdag har jeg fødselsdag - så skal vi ud og hygge, mine to mænner og jeg22/4 gøre klar til fødselsdag23/4 fødselsdag for den ene del af famelien24/4 fødselsdag for den anden del af familien30/4 fødselsdag for venner

Anmeld

15. april 2011

Dinna88

quar20 skriver:

jaaaaaaaar du skal og jeg glæder mig sindsyg meget til at se dig Maria og dinna igen Det er SÅ længe siden..!!

Nå men mit program er :

Fredag ( altså idag ) - AFSLAPNING ovenpå nogle hårde dage - kender jeg mig selv ret så kommer jeg IKKE til at slappe af alligevel

Lørdag : Regner jeg med vi skal ud til svigerfamilien - svigermor har været så sød som hun plejer ( IRONISK ) - at vaske vores tøj nu hvor jeg ikke rigtig har været hjemme her i ugen - så vi er temmelig meget bagud..!!

Søndag : Skal vi i haven og lave stakit - male stakit, ha plantet krukker og lege med drengene..!! Også er det sotre rengøringsdag

Mandag : Skal vi ud til min moster. Min onkel og Rasmus skal kører en masse på skrotten og imens hygger jeg med drengene og min moster og hendes dejlige børn.!!

Tirsdag : BESØG af de dejligste piger

Onsdag : Vi regner med at tage i regnskoven, eller zoo..!!

Torsdag : Evt. svømme hvis noget har åbent..!! Ellers må vi vidst ta os en rolig dag der

Fredag : Til fødselsdag hos Rasmuss onkel og tante. - hun skriver i invitationen at påskeharen måske kommer forbi Ham vil jeg smadder gerne møde

Lørdag : Rasmus skal på job - og derefter tager vi nok en rolig lørdag i haven også grille om aftenen

Søndag : Besøg af min far - også har jeg lavet "dagplejedag" ude hos mig - så der skal jeg passe 3 andre børn ( min venindes ) ..!!!

Mandag : Tjaaa AFSLAPNING og rengøring endnu engang

Som altid skal du bare en heeeeeeeeeeeeeeeeel masse!!

jeg vil godt nok også gerne møde påskeharen! Især hvis han (hun?) har chokolade med! Tror du jeg kan snige mig med?!

Tirsdag bliver suuuuuper! Og!!! Jeg har fået det nye objektiv! = bedre billeder!

Anmeld

15. april 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Jeg er overbevist om at dén dag, bliver den sjoveste

ja det er jeg nu hellere ikke i tvivl om

Anmeld

15. april 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Som altid skal du bare en heeeeeeeeeeeeeeeeel masse!!

jeg vil godt nok også gerne møde påskeharen! Især hvis han (hun?) har chokolade med! Tror du jeg kan snige mig med?!

Tirsdag bliver suuuuuper! Og!!! Jeg har fået det nye objektiv! = bedre billeder!

jeg er af den overbevisning at der er en han ham påskeharen

Jeg kan forsøge at nuppe dig med Men det kræver at du gemmer dig godt

WEEEHUEEEE hvor lyder det fantastisk

Anmeld

15. april 2011

muzen

linselouise skriver:

Vi skal over og besøge svigerfamilien i Odense og så skal vi en tur i zoo, min dreng elsker dyr så det bliver sjovt!

var forberedt på at der er rigtig rigtig meget ombygning i gang derude. så løveafdelingen kan være meget svær og finde rundt i, selv for mig som er der flere gange om mdr.

men ellers skal i glæde jer, det er en super god zoo

Anmeld

15. april 2011

Dinna88

quar20 skriver:

jeg er af den overbevisning at der er en han ham påskeharen

Jeg kan forsøge at nuppe dig med Men det kræver at du gemmer dig godt

WEEEHUEEEE hvor lyder det fantastisk

Jeg tror påskeharen er tvekønnet! Ej. Har altid betegnet den som "den", ikke "ham" eller "hende"

Jeg er super til at gemme mig! fylder jo ikke så meget

Jaa, det er nemlig bare super! Jeg skal lige afprøve det i dag - men det er super nemt at bruge!

Anmeld

15. april 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Jeg tror påskeharen er tvekønnet! Ej. Har altid betegnet den som "den", ikke "ham" eller "hende"

Jeg er super til at gemme mig! fylder jo ikke så meget

Jaa, det er nemlig bare super! Jeg skal lige afprøve det i dag - men det er super nemt at bruge!

Det lyder da super lækkert Jamen glæder mig sådan og håber inderligt Tino er villig til at få taget nogle fede billeder..

Nej du fylder sku ikke meget så du kan være i min lomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.