Hvad skal I lave i påsken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

karina1980

Laulund87 skriver:

Der skal godt nok også ske lidt

Odense Zoo er bare hyggelig, vi har lige været der De har små gedekid lige nu

det ved jeg, men mine unger gider ikke geder de er til de store og meget farligere dyr som tigerne og løverne,

de kære børn er jo snart voksne (det vil de ihvertfald gerne være)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Laulund87

karina1980 skriver:

det ved jeg, men mine unger gider ikke geder de er til de store og meget farligere dyr som tigerne og løverne,

de kære børn er jo snart voksne (det vil de ihvertfald gerne være)

Haha gederne er da meget farlige

Så må i over og klappe tigerne

Anmeld

15. april 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Ja!!

Pfh. Så undlader du bare at nævne mig.... 

Anmeld

15. april 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Pfh. Så undlader du bare at nævne mig.... 

Anmeld

15. april 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Nej! It is too late! Too little, too late!

Anmeld

15. april 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Nej! It is too late! Too little, too late!

Anmeld

15. april 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Jeg mener det! Og så har I oven i købet spist mit slik....... 

Anmeld

15. april 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Jeg har et travlt program

Mandag er uvist.

Tirsdag skal jeg ud til Maria (quar20)

Onsdag skal jeg mødes med Caroline (Caroline86 og smukke Laura)

Torsdag og fredag er vist.

Lørdag skal jeg på shoppingtur til Aalborg sammen med min søster + fødselsdagspenge

Søndag er uvist.

Hvad skal i??

jaaaaaaaar du skal og jeg glæder mig sindsyg meget til at se dig Maria og dinna igen Det er SÅ længe siden..!!

Nå men mit program er :

Fredag ( altså idag ) - AFSLAPNING ovenpå nogle hårde dage - kender jeg mig selv ret så kommer jeg IKKE til at slappe af alligevel

Lørdag : Regner jeg med vi skal ud til svigerfamilien - svigermor har været så sød som hun plejer ( IRONISK ) - at vaske vores tøj nu hvor jeg ikke rigtig har været hjemme her i ugen - så vi er temmelig meget bagud..!!

Søndag : Skal vi i haven og lave stakit - male stakit, ha plantet krukker og lege med drengene..!! Også er det sotre rengøringsdag

Mandag : Skal vi ud til min moster. Min onkel og Rasmus skal kører en masse på skrotten og imens hygger jeg med drengene og min moster og hendes dejlige børn.!!

Tirsdag : BESØG af de dejligste piger

Onsdag : Vi regner med at tage i regnskoven, eller zoo..!!

Torsdag : Evt. svømme hvis noget har åbent..!! Ellers må vi vidst ta os en rolig dag der

Fredag : Til fødselsdag hos Rasmuss onkel og tante. - hun skriver i invitationen at påskeharen måske kommer forbi Ham vil jeg smadder gerne møde

Lørdag : Rasmus skal på job - og derefter tager vi nok en rolig lørdag i haven også grille om aftenen

Søndag : Besøg af min far - også har jeg lavet "dagplejedag" ude hos mig - så der skal jeg passe 3 andre børn ( min venindes ) ..!!!

Mandag : Tjaaa AFSLAPNING og rengøring endnu engang

Anmeld

15. april 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Jeg mener det! Og så har I oven i købet spist mit slik....... 

Ja Bruno har!!

Anmeld

15. april 2011

Laulund87

quar20 skriver:

jaaaaaaaar du skal og jeg glæder mig sindsyg meget til at se dig Maria og dinna igen Det er SÅ længe siden..!!

Nå men mit program er :

Fredag ( altså idag ) - AFSLAPNING ovenpå nogle hårde dage - kender jeg mig selv ret så kommer jeg IKKE til at slappe af alligevel

Lørdag : Regner jeg med vi skal ud til svigerfamilien - svigermor har været så sød som hun plejer ( IRONISK ) - at vaske vores tøj nu hvor jeg ikke rigtig har været hjemme her i ugen - så vi er temmelig meget bagud..!!

Søndag : Skal vi i haven og lave stakit - male stakit, ha plantet krukker og lege med drengene..!! Også er det sotre rengøringsdag

Mandag : Skal vi ud til min moster. Min onkel og Rasmus skal kører en masse på skrotten og imens hygger jeg med drengene og min moster og hendes dejlige børn.!!

Tirsdag : BESØG af de dejligste piger

Onsdag : Vi regner med at tage i regnskoven, eller zoo..!!

Torsdag : Evt. svømme hvis noget har åbent..!! Ellers må vi vidst ta os en rolig dag der

Fredag : Til fødselsdag hos Rasmuss onkel og tante. - hun skriver i invitationen at påskeharen måske kommer forbi Ham vil jeg smadder gerne møde

Lørdag : Rasmus skal på job - og derefter tager vi nok en rolig lørdag i haven også grille om aftenen

Søndag : Besøg af min far - også har jeg lavet "dagplejedag" ude hos mig - så der skal jeg passe 3 andre børn ( min venindes ) ..!!!

Mandag : Tjaaa AFSLAPNING og rengøring endnu engang

Jeg er overbevist om at dén dag, bliver den sjoveste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.