Laulund87 skriver:
Jeg har et travlt program
Mandag er uvist.
Tirsdag skal jeg ud til Maria (quar20)
Onsdag skal jeg mødes med Caroline (Caroline86 og smukke Laura)
Torsdag og fredag er vist.
Lørdag skal jeg på shoppingtur til Aalborg sammen med min søster + fødselsdagspenge
Søndag er uvist.
Hvad skal i??
jaaaaaaaar du skal og jeg glæder mig sindsyg meget til at se dig Maria og dinna igen
Det er SÅ længe siden..!! 
Nå men mit program er :
Fredag ( altså idag ) - AFSLAPNING ovenpå nogle hårde dage - kender jeg mig selv ret så kommer jeg IKKE til at slappe af alligevel 
Lørdag : Regner jeg med vi skal ud til svigerfamilien - svigermor har været så sød som hun plejer ( IRONISK ) - at vaske vores tøj nu hvor jeg ikke rigtig har været hjemme her i ugen - så vi er temmelig meget bagud..!!
Søndag : Skal vi i haven og lave stakit - male stakit, ha plantet krukker og lege med drengene..!! Også er det sotre rengøringsdag 
Mandag : Skal vi ud til min moster. Min onkel og Rasmus skal kører en masse på skrotten og imens hygger jeg med drengene og min moster og hendes dejlige børn.!!
Tirsdag : BESØG af de dejligste piger 
Onsdag : Vi regner med at tage i regnskoven, eller zoo..!!
Torsdag : Evt. svømme hvis noget har åbent..!!
Ellers må vi vidst ta os en rolig dag der 
Fredag : Til fødselsdag hos Rasmuss onkel og tante. - hun skriver i invitationen at påskeharen måske kommer forbi
Ham vil jeg smadder gerne møde 
Lørdag : Rasmus skal på job - og derefter tager vi nok en rolig lørdag i haven også grille om aftenen 
Søndag : Besøg af min far - også har jeg lavet "dagplejedag" ude hos mig - så der skal jeg passe 3 andre børn ( min venindes ) ..!!!
Mandag : Tjaaa AFSLAPNING og rengøring endnu engang