Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: årh!!! det bliver jeg nødt til at undersøge i morgen
årh!!! det bliver jeg nødt til at undersøge i morgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvorfor har vi ingen kop og kande her i byen
twinboys skriver: Hvorfor har vi ingen kop og kande her i byen
ZamanogDania skriver: Øv bøv. Er der slet ikke nogen tæt på?
Øv bøv. Er der slet ikke nogen tæt på?
nææææææææææææææææææh
twinboys skriver: nææææææææææææææææææh
ZamanogDania skriver: Det var da mærkeligt. Synes næsten alle byer har det der var du uheldig.
Det var da mærkeligt. Synes næsten alle byer har det der var du uheldig.
øv bøv chokolademand
Det er Specialkøbmanden som har lavet en aftale med kæden Kop og Kande. så det er jo dejligt
Laila T skriver: Det er Specialkøbmanden som har lavet en aftale med kæden Kop og Kande. så det er jo dejligt
De har ikke fået det i vores
ZamanogDania skriver: I dag var jeg lige en tur til kop & kande. Fik en chok da jeg så at de er begyndt at sælge kagegrej, såsom fondant, pastafarver, udstikker og rullepinde osv. Alt det vigtige ting. Blev meget glad da jeg så det, for så behøver jeg ikke at bestille på nettet. Især hvis man skal bruge det samme dag. Er det kun i vores kop & kande at de sælger det eller har I det os i jeres kop & kande?
I dag var jeg lige en tur til kop & kande. Fik en chok da jeg så at de er begyndt at sælge kagegrej, såsom fondant, pastafarver, udstikker og rullepinde osv. Alt det vigtige ting. Blev meget glad da jeg så det, for så behøver jeg ikke at bestille på nettet. Især hvis man skal bruge det samme dag. Er det kun i vores kop & kande at de sælger det eller har I det os i jeres kop & kande?
De gør det også i helsignør og har gjort det i flere måneder nu.... Og har så opdaget i dag at de har fået flere produkter....ja det er super lækkert, men det koster lidt mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128