Kop & kande. Kagegrej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.780 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. april 2011

ZamanogDania

I dag var jeg lige en tur til kop & kande.
Fik en chok da jeg så at de er begyndt at sælge kagegrej, såsom fondant, pastafarver, udstikker og rullepinde osv. Alt det vigtige ting.

Blev meget glad da jeg så det, for så behøver jeg ikke at bestille på nettet. Især hvis man skal bruge det samme dag.
Er det kun i vores kop & kande at de sælger det eller har I det os i jeres kop & kande?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

JonTri

Hvor fedt... det skal jeg da ha undersøgt!!! Aner ik om de sælger her i viborg også.

Anmeld

14. april 2011

muzen

det lyder bare super fedt. desværre ved jeg ikke om de også gør det i odense. men det skal jeg helt sikkert kigge næste gang at jeg er i centeret

Anmeld

14. april 2011

ZamanogDania

rikkekrogh skriver:

Hvor fedt... det skal jeg da ha undersøgt!!! Aner ik om de sælger her i viborg også.

Ja synes os du skal tjekke det. Man spare jo Porto osv. Der var gode ting, self. ikke helt vildt meget, men det vigtigste var der ihvertfald. Der var os alt mulig bageformer såsom fodboldform, sommerfugel osv.

Anmeld

14. april 2011

ZamanogDania

muzen skriver:

det lyder bare super fedt. desværre ved jeg ikke om de også gør det i odense. men det skal jeg helt sikkert kigge næste gang at jeg er i centeret

Jeg spurgte hvorfor de har fået den. De sagde der var for meget efterspørgsel. Det var som som jeg var i kage paradise hehe

Anmeld

14. april 2011

Caroline86

årh!!! det bliver jeg nødt til at undersøge i morgen

Anmeld

14. april 2011

JonTri

ZamanogDania skriver:

Ja synes os du skal tjekke det. Man spare jo Porto osv. Der var gode ting, self. ikke helt vildt meget, men det vigtigste var der ihvertfald. Der var os alt mulig bageformer såsom fodboldform, sommerfugel osv.

Det skal jeg ha kigget efter... specielt efter portoen er steget... man skal jo købe for MANGE penge før det kan betale sig

Anmeld

14. april 2011

Mussi30

ZamanogDania skriver:

Er det kun i vores kop & kande at de sælger det eller har I det os i jeres kop & kande?

Jeps, i vores Kop & Kande i Nørresundby har de også udvidet sortimentet gevaldigt

Så sidst jeg var dernede, var jeg lige ved at fortælle dem hvad de manglede Og det ville hun så købe ind med det samme

Anmeld

14. april 2011

ZamanogDania

Mussi30 skriver:

Jeps, i vores Kop & Kande i Nørresundby har de også udvidet sortimentet gevaldigt

Så sidst jeg var dernede, var jeg lige ved at fortælle dem hvad de manglede Og det ville hun så købe ind med det samme

Er det ikke bare fedt?
Jeg sagde os hvad de manglede. Hun skrev den ned. De havde ikke kagepap og jeg sagde at det er vigtigt for det bruger man næsten Altid

Anmeld

14. april 2011

ZamanogDania

rikkekrogh skriver:

Det skal jeg ha kigget efter... specielt efter portoen er steget... man skal jo købe for MANGE penge før det kan betale sig

Præcis, portoen er blevet helt vildt høj nu
Ellers må du sige at andre kop og kande har det og der er stor efterspørgsel. Så kan det være de os komme med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.