Hvordan er det med skoldkopper og babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

JonTri

Et barn under 3 mdr bør ikke have feber, og får det feber skal det tilses af en læge. Hvis du ammer er der mindre risiko for smitte - såfremt du selv har haft skoldkopper. Under alle omstændigheder skal du søge egen læge, hvis baby får skoldkopper - bare for at være sikker. Tror ikke det er decideret farligt, men det er ikke sundt med feber i den alder.

I øvrigt dukker skoldkopper til tider op igen - mest hos voksne som helvedsild - og så er herpes og kyssesyge egentlig en "skoldkoppe"virus

Har din lille da skoldkopper? Det vrimler med dem her hvor vi bor, så jeg talte med lægen om det, sidst jeg var der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Millesmammi

mille fik det da hun var 17 dage gammel, hun var ikke pylret, eller havde ikke feber eller noget! tror man mærker det mere på dem hvis de er ældre...

men man skal regne med at de får det igen.

Anmeld

14. april 2011

Maise86

Anonym skriver:

Jeg har læst at har man haft det engang får man det aldrig mere

Hvis de får det før 6 mdr kan de få det igen

Anmeld

14. april 2011

Sommertwins

Mine piger fik det da de var 7 mdr. De havde feber en dag eller to og så fik vi noget spray til kløe. Fordelen ved de er så små er de sjældent klør i det...

Anmeld

15. maj 2011

lilleper89

Hej jeg kan få skoldkopper væk på 2 uger med et produkt jeg kender skriv til

teamoliegrossisten@gmail.com

hvis i vil hører mere om det

Anmeld

15. maj 2011

lilleper89

døjer i med skoldkopper ?? jeg kender en produkt der kan fjerne det hurtigt og man kan se forskel på 2 dage skriv til

Anmeld

15. maj 2011

lisesp83

lilleper89 skriver:

Hej jeg kan få skoldkopper væk på 2 uger med et produkt jeg kender skriv til
  hvis i vil hører mere om det

Anmeld

15. maj 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hva sker der hvis en baby blir smittet med skoldkopper en baby på ca 1-2 mdr eller ældre?

Laura var blot 6½ md., da hun havde skoldkopper og var stort set ikke plaget af det. Man siger ofte, at jo yngre de er, når de har dem, desto mindre gener har de også. Så frygt ej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.