Operationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Mischa

Anonym skriver:

Ja nu har der efterhånden været mange debat's omkring skønheds operationer.

Jeg har så mange områder jeg gerne vil lave om på mig selv. Har intet der ligner selvtillid overhovedet

Men hvilke operationer kan man få en henvisning fra lægen af?

Har hørt at man kan få en henvisning , med øerne ( har strit ører nemlig  

Men kan man , med sin næse ?

& uheldigvis skeler jeg meget på mit øje også , men er det en operation der er gratis? 

Har søgt en del om det på nettet , men synes ikke jeg kan finde noget !!

Håber der er nogle kloge damer derude , der ved noget omkring dette..

God aften (: !

min søster fik lavet sine bryster mindre fordi de gav hende ondt i ryggen, hun fik fjernet overskydende hud fra øjenlågene fordi det gav hende migræne... hun har fået lagt ører ind to gange

det er sgu ik fordi hun er blevet pænere.... men det har hun altså fået lavet gratis...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Anonym trådstarter

Ej jeg kunne nu aldrig drømme at smører tykt på.. Men var muligheden får at jeg kunne få lavet min skelen gratis , så var jeg der lige med det samme..

Mht til brystoperationen , kunne jeg ikke dræmme om at få staten til at betale det.. Da der er så mange nedskæringer i det offentlige.. Mange nedskæringer på sygehuse , osv.. At der skal statens penge da bruges , istedet for skønheds operationer..

Jeg ville også bare lige hører hvilke muligheder der var , netop fordi min selvtillid er så lav som den er.. Men der er andre der lider mere end mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.