Operationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Anonym trådstarter

Ja nu har der efterhånden været mange debat's omkring skønheds operationer.

Jeg har så mange områder jeg gerne vil lave om på mig selv. Har intet der ligner selvtillid overhovedet

Men hvilke operationer kan man få en henvisning fra lægen af?

Har hørt at man kan få en henvisning , med øerne ( har strit ører nemlig  

Men kan man , med sin næse ?

& uheldigvis skeler jeg meget på mit øje også , men er det en operation der er gratis? 

Har søgt en del om det på nettet , men synes ikke jeg kan finde noget !!

Håber der er nogle kloge damer derude , der ved noget omkring dette..

God aften (: !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

klmf

Hej

Synes da du skal snakke med din læge, det er nok der du får det bedste svar

Hvis det er af kosmetiske årsager, så er tommelfingerreglen nok at du selv skal betale. Det offentlige skal jo ikke betale medmindre der er tale om noget, der ikke er funktionsdygtigt eller som risikerer at skade dig. Fx store bryster, der belaster ryggen meget kan man få lavet mindre - men små bryster, der ikke er noget i vejen med kan man ikke få lavet større

Anmeld

14. april 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Jeg har så mange områder jeg gerne vil lave om på mig selv. Har intet der ligner selvtillid overhovedet

& uheldigvis skeler jeg meget på mit øje også , men er det en operation der er gratis? 

Mener kun du kan få betalt hvis det er noget der gør at du ikke kan fungere 100 procent i hverdagene... Og det lyder det til at du kan.. så tror ikke der er noget hjælp økonomisk.. men spørg lægen

Anmeld

14. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Du kan få ALT betalt af lægen hvis det "svækker" din selvtillid så meget at det faktisk belaster dig. Har nogle veninder der har fået bryster igennem lægen, så det er egentlig bare hvor "tykt" du smør på overfor din læge, så kan du få lavet alt.

Anmeld

14. april 2011

twinny

Misselbek skriver:

Du kan få ALT betalt af lægen hvis det "svækker" din selvtillid så meget at det faktisk belaster dig. Har nogle veninder der har fået bryster igennem lægen, så det er egentlig bare hvor "tykt" du smør på overfor din læge, så kan du få lavet alt.

Synes fandme det er strengt at smøre tykt på bare få a få lavet bryster.. Så må man da selv betale... Det er da os andre, der kommer til at betale...

sorry bare min mening.

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Det svækker min selvtillid så meget at jeg rent faktisk ikke iklæder mig en bikini , tager i byen med veninderne eller noget

Har ikke sex med kæresten , fordi jeg kan ikke lide han rør ved mig  

Det ødelægger bare hele min hverdag

Anmeld

14. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Det svækker min selvtillid så meget at jeg rent faktisk ikke iklæder mig en bikini , tager i byen med veninderne eller noget

Har ikke sex med kæresten , fordi jeg kan ikke lide han rør ved mig  

Det ødelægger bare hele min hverdag

Du skal igennem en psykologundersøgelse og så vurder han om du er egnet til det. Synes du skal fortælle din læge hvordan du har det, måske kan det være du er heldig, og jeg er sikker på du får det gennemført hvis du virkelig har det så dårligt!

Anmeld

14. april 2011

Mor til Mike

Baby-støv skriver:

Synes fandme det er strengt at smøre tykt på bare få a få lavet bryster.. Så må man da selv betale... Det er da os andre, der kommer til at betale...

sorry bare min mening.

Rigtigt nok, men mange er villige til at gøre underlige ting for at få det de ønsker.. synes nu også det fint nok, det dem der skal leve med det

Anmeld

14. april 2011

twinny

Misselbek skriver:

Rigtigt nok, men mange er villige til at gøre underlige ting for at få det de ønsker.. synes nu også det fint nok, det dem der skal leve med det

okay det synes jeg ikk, da de udnytter systemet. og det er dig og mig der betaler...

Men god aften til dig...

Anmeld

14. april 2011

Mor til Mike

Baby-støv skriver:

okay det synes jeg ikk, da de udnytter systemet. og det er dig og mig der betaler...

Men god aften til dig...

Mmh .. i know god aften til dig også  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.