Bliver snart skør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Lisbeth1985

Jemion skriver:

for jer

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

nielsen80

Du får lige et kæmpe. Jeg hepper så meget på dine æg, som selvfølgelig overlever optøningen og bliver til to dejlige bebser..........og ja jeg sagde to

Anmeld

14. april 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Du får lige et kæmpe. Jeg hepper så meget på dine æg, som selvfølgelig overlever optøningen og bliver til to dejlige bebser..........og ja jeg sagde to

Åhh, jeg håber, at du får ret To bebser?? Det ville jo være helt fantastisk!! Men vil nu være dybt taknemmelig, hvis bare der kommer en

Anmeld

14. april 2011

CamillaValby

Ihh søde altså, jeg alt hvad jeg kan for at du får en rigtig dejlig nyhed i morgen

Anmeld

14. april 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Ihh søde altså, jeg alt hvad jeg kan for at du får en rigtig dejlig nyhed i morgen

Tak smukke Håber alt er vel hos dig

Anmeld

14. april 2011

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Tak smukke Håber alt er vel hos dig

Alt er vel skat.

Husk lige at holde opdateret i morgen

Anmeld

14. april 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Alt er vel skat.

Husk lige at holde opdateret i morgen

Det skal jeg nok

Anmeld

14. april 2011

AnneH

Håber på de ringer med gode nyheder til jer i morgen

Anmeld

14. april 2011

Mischa

Lisbeth1985 skriver:

... af ventetiden..

Kan slet ikke holde tanke ud om, at mine små guldæg måske ikke overlever og at der ikke er nogle æg til oplægning i morgen

Vi har ventet tre måneder på at komme igang igen efter vores biokemiske og jeg kan ikke holde ud, hvis det ikke lykkes...

Glæder mig bare til telefonen ringer mellem 9.00 og 10.30 i morgen, så vi kan få noget afklaring..

Lisbeth

Jeg ved hvordan det er og føler med jer. det er hårdt, men HOLD UD  

vi har selv mistet 4 gange men hos os fandt de dog svar på blodprøver. aggressivt immunforsvar, skal i behandling med prednison og immunglobulin så det er ikke lige så avanceret som jeres er. håber virkelig at der er positivt svar imorgen!

STOR krammer herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.