Bliver snart skør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Lisbeth1985

... af ventetiden..

Kan slet ikke holde tanke ud om, at mine små guldæg måske ikke overlever og at der ikke er nogle æg til oplægning i morgen

Vi har ventet tre måneder på at komme igang igen efter vores biokemiske og jeg kan ikke holde ud, hvis det ikke lykkes...

Glæder mig bare til telefonen ringer mellem 9.00 og 10.30 i morgen, så vi kan få noget afklaring..

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

mortil4dejligepiger

Jeg krydser fingre for Jer - rigtig meget!!!   

Anmeld

14. april 2011

Fru Aagaard

Det kan jeg godt forstå at du gør

alt for Jer og et va´rmt knus skal du have.. Al held til Jer ønskes...

Anmeld

14. april 2011

Lisbeth1985

mortil3dejligepiger skriver:

Jeg krydser fingre for Jer - rigtig meget!!!   

Tak

Anmeld

14. april 2011

Lisbeth1985

Fru Aagaard skriver:

Det kan jeg godt forstå at du gør

alt for Jer og et va´rmt knus skal du have.. Al held til Jer ønskes...

Tak

Anmeld

14. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

... af ventetiden..

Kan slet ikke holde tanke ud om, at mine små guldæg måske ikke overlever og at der ikke er nogle æg til oplægning i morgen

Vi har ventet tre måneder på at komme igang igen efter vores biokemiske og jeg kan ikke holde ud, hvis det ikke lykkes...

Glæder mig bare til telefonen ringer mellem 9.00 og 10.30 i morgen, så vi kan få noget afklaring..

Lisbeth

Sødeste, først et kæmpe... Og gud hvor jeg godt kan forstå dig!!!! Ventetiden er den værste i alt det her!!!! Jeg  så meget for at de er klar til imorgen!!!! Nu minder jegt dig om aftalen... DET ER OS TO NU!!!! Vi skal jo følges ad!!!!

Knus Lene

Anmeld

14. april 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Sødeste, først et kæmpe... Og gud hvor jeg godt kan forstå dig!!!! Ventetiden er den værste i alt det her!!!! Jeg  så meget for at de er klar til imorgen!!!! Nu minder jegt dig om aftalen... DET ER OS TO NU!!!! Vi skal jo følges ad!!!!

Knus Lene

Tak søde Er total tudemarie i dag Men sådan er det jo bare nogle dage Det hjælper absolut heller ikke, at hele DK er gået i dåbs-mode, når jeg har brug for at fokusere på alt andet end søde små babyer.. Ihh altså... Vil så gerne have tiden til at flyve afsted i raketfart, så jeg kan overholde min del af aftalen

Anmeld

14. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde Er total tudemarie i dag Men sådan er det jo bare nogle dage Det hjælper absolut heller ikke, at hele DK er gået i dåbs-mode, når jeg har brug for at fokusere på alt andet end søde små babyer.. Ihh altså... Vil så gerne have tiden til at flyve afsted i raketfart, så jeg kan overholde min del af aftalen

Samme her... Tuder for vildt... .. Så må vi vande høns sammen!!!  Gad godt ud at shoppe, men er bare helt flad... Men manden er blevet hjemme hos mig og hvor er det bare skønt at putte i hans arme og svømme i hans kærlighed som ingen grænser har...

Så brug mandens arme

Anmeld

14. april 2011

Jemion

for jer

Anmeld

14. april 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Samme her... Tuder for vildt... .. Så må vi vande høns sammen!!!  Gad godt ud at shoppe, men er bare helt flad... Men manden er blevet hjemme hos mig og hvor er det bare skønt at putte i hans arme og svømme i hans kærlighed som ingen grænser har...

Så brug mandens arme

Hvor lyder det bare som om, at i har det skønt sammen 

Min mand er desværre på arbejde hele dagen, så han kan holde fri i morgen Men så snart han er hjemme vil jeg også bruge ham som trøst - indtil da må jeg nøjes med katten 

Burde skrive en hel masse på min eksamensopgave, men kan bare slet ikke koncentrere mig i dag 

I modsætning til de forrige forsøg har vi valgt ikke at fortælle familie og venner, at vi prøver igen (orker ikke at skulle give dem flere dårlige nyheder).. Men kan godt mærke nu, at jeg savner dem at læsse af på og dem til at underholde mig mens ventetiden er svær..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.