Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... af ventetiden..
Kan slet ikke holde tanke ud om, at mine små guldæg måske ikke overlever og at der ikke er nogle æg til oplægning i morgen
Vi har ventet tre måneder på at komme igang igen efter vores biokemiske og jeg kan ikke holde ud, hvis det ikke lykkes...
Glæder mig bare til telefonen ringer mellem 9.00 og 10.30 i morgen, så vi kan få noget afklaring..
Lisbeth
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg krydser fingre for Jer - rigtig meget!!!
Det kan jeg godt forstå at du gør
alt for Jer og et va´rmt knus skal du have.. Al held til Jer ønskes...
mortil3dejligepiger skriver: Jeg krydser fingre for Jer - rigtig meget!!!
Tak
Fru Aagaard skriver: Det kan jeg godt forstå at du gør alt for Jer og et va´rmt knus skal du have.. Al held til Jer ønskes...
Lisbeth1985 skriver: ... af ventetiden.. Kan slet ikke holde tanke ud om, at mine små guldæg måske ikke overlever og at der ikke er nogle æg til oplægning i morgen Vi har ventet tre måneder på at komme igang igen efter vores biokemiske og jeg kan ikke holde ud, hvis det ikke lykkes... Glæder mig bare til telefonen ringer mellem 9.00 og 10.30 i morgen, så vi kan få noget afklaring.. Lisbeth
Sødeste, først et kæmpe... Og gud hvor jeg godt kan forstå dig!!!! Ventetiden er den værste i alt det her!!!! Jeg så meget for at de er klar til imorgen!!!! Nu minder jegt dig om aftalen... DET ER OS TO NU!!!! Vi skal jo følges ad!!!!
Knus Lene
ønskebarn74 skriver: Sødeste, først et kæmpe... Og gud hvor jeg godt kan forstå dig!!!! Ventetiden er den værste i alt det her!!!! Jeg så meget for at de er klar til imorgen!!!! Nu minder jegt dig om aftalen... DET ER OS TO NU!!!! Vi skal jo følges ad!!!! Knus Lene
Tak søde Er total tudemarie i dag Men sådan er det jo bare nogle dage Det hjælper absolut heller ikke, at hele DK er gået i dåbs-mode, når jeg har brug for at fokusere på alt andet end søde små babyer.. Ihh altså... Vil så gerne have tiden til at flyve afsted i raketfart, så jeg kan overholde min del af aftalen
Lisbeth1985 skriver: Tak søde Er total tudemarie i dag Men sådan er det jo bare nogle dage Det hjælper absolut heller ikke, at hele DK er gået i dåbs-mode, når jeg har brug for at fokusere på alt andet end søde små babyer.. Ihh altså... Vil så gerne have tiden til at flyve afsted i raketfart, så jeg kan overholde min del af aftalen
Samme her... Tuder for vildt... .. Så må vi vande høns sammen!!! Gad godt ud at shoppe, men er bare helt flad... Men manden er blevet hjemme hos mig og hvor er det bare skønt at putte i hans arme og svømme i hans kærlighed som ingen grænser har...
Så brug mandens arme
for jer
ønskebarn74 skriver: Samme her... Tuder for vildt... .. Så må vi vande høns sammen!!! Gad godt ud at shoppe, men er bare helt flad... Men manden er blevet hjemme hos mig og hvor er det bare skønt at putte i hans arme og svømme i hans kærlighed som ingen grænser har... Så brug mandens arme
Hvor lyder det bare som om, at i har det skønt sammen
Min mand er desværre på arbejde hele dagen, så han kan holde fri i morgen Men så snart han er hjemme vil jeg også bruge ham som trøst - indtil da må jeg nøjes med katten
Burde skrive en hel masse på min eksamensopgave, men kan bare slet ikke koncentrere mig i dag
I modsætning til de forrige forsøg har vi valgt ikke at fortælle familie og venner, at vi prøver igen (orker ikke at skulle give dem flere dårlige nyheder).. Men kan godt mærke nu, at jeg savner dem at læsse af på og dem til at underholde mig mens ventetiden er svær..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128