Jeg er så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2008

Lullaby

men betyder det så meget om du laver nok til de kommer selvom de ik sku komme tænker jeg lidt
Nej ikke rigtigt men det er fordi, at vi ikke kan have mange i vores lejlighed så derfor skal vi leje det forsamlingslokale der hører til vores boligselskab og hvis ikke de kommer kan vi bare være i vores lejlighed men hvis ikke de kommer kan vi bare være i vores lejlihed nemlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Lulle25

Eva skriver:

Tror livet bliver lettere hvis man indser at man ikke skal forvente noget...så bliver man positiv overrasket. Lyder ikke som om din søstre og svorger ser det helt vilde i en voksenfødselsdag og så er det vel bare sådan.
Hvis du skal have svar en bestemt dato, så inviter skriftlig med su senest.
Knus Eva, som ikke skriver det her for at være negativ, men fordi jeg selv har måtte og stadig er igen med at lære ikke at have de store forventninger.

Ja du har helt ret og det er jo ikke for at være negativ, men netop for ikke at såre sig selv ved at forvente foor meget, så desværre er jeg helt enig.
Den eneste man kan regne med 100% er nok en´ selv

Anmeld

25. oktober 2008

twinboys

smokie skriver:

Jeg kan godt følge dig men jeg har det sådan hvis jeg inviterer nogle og de ikke kan finde ud af at give svar så forventer jeg ikke at de kommer og vil så sige at det er deres problem bare min mening....

Knus og rigtig god fødselsdag

Og mine ord... Men sådanne mennesker kender jeg heldigvis ikke...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.