Hej du
Kan godt følge dine tanker, det er bare pisse irrenterende når man ikke kan svare på om man kommer eller ej.... Har selv en tante og onkel som er rigtigt gode til det der med ikke at svare og bedst som man tror at de ikke kommer, kommer de alligevel og det er enda når der er sendt indbydelser ud med su. som de så ikke har svaret på eller svaret efter s.u. Kan huske for nogle år siden hvor jeg holdet indflytter fest de havde ikke svaret om de kom eller ej, så regner ikke med at se dem men pludeselig langt inde i festen kom de alligevel og så med en brugt gave i form af en gulvskruppe, tak for det. Men de er sku også skøre og vi gider dem ikke mere, sidst vi havde dem med kom var til Alexanders barnedåb hvor de havde sagt at de kom selvfølge langt efter den ønskede s.u. sammen med min fætter. De kom da også da vi var gået igang uden min fætter som var blevet syg( hvike de tit har brugt) og gik efter nogle timer fordi de skulle hjem og passe fætteren som altså er 18 år.....

Bliver så irreteret på sådanne mennesker.
Det er nok ikke helt det samme med din søster men forstår bare godt det med at blive frustret over ikke at kunne få et svar, enten har man jo lyst eller ej....
Mette
Anmeld