JUBII JUBII JUBII :-) :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2008

wamse

Der bliver også krydset fingre for dig her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

MorCamilla

Anne skriver:

Sødeste Camilla hvor jeg håber og ønsker for dig, at du får det. Jeg ville være så tryg ved at mit barn skulle passes hos dig. Jeg er sikker på, at du vil være verdens bedste DP'er 60.png

Knus
Anne

1000 tak for det søde Anne, det er så dejligt at læse... 60.png Og hvor jeg bare håber at jeg får det, så jeg kan "komme videre" med mit liv igen...

Anmeld

26. oktober 2008

twinboys

Tillykke tillykke og håber vi så bliver kollegaer dog lidt på afstand... Thi hi...

Krydser fingre for dig... Majbritt

Anmeld

26. oktober 2008

Stumpen

MorCamilla skriver:

Vi var på besøg hos Kaspers bedsteforældre i formiddag.. Og da vi kom hjem lagde der et brev i postkassen til mig fra kommunen.. DE VIL HAVE MIG TIL JOB SAMTALE.... Jeg har søgt en stilling som dagplejer i Morsø kommune, og nu har de kaldt mig til samtale.. Hvor er det fedt og hvor er jeg glad.. Efter at have gået hjemme i næsten 6 år, er det en underlig følelse må jeg indrømme.. Men jeg glæder mig og krydser fingre for at det er mig der får jobbet, det ville bare være så dejligt...
Så tøser kryds lige fingre for mig på torsdag kl 15.15
Puha hvor jeg håber de vælger mig... Det ville være så dejligt....

Knus fra Camilla...

Mine fingre er hermed 'ede
Hvor er det bare spændende for dig.. Har selv overvejet at blive det, men ved ærligtalt ikke om det er noget for mig at gå alene hjemme med fire børn.. Men så fedt at I er nogen der kan
Anja..

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

Åh, Camilla...Lige netop DIG, ville jeg elske at have som dagplejer for mine børn...jeg er sikker på du bliver helt fantastisk og kommunen kan da slet ikke sige nej til dig...
Stort kram og held og lykke...
Eva..

Anmeld

27. oktober 2008

Miamaja

flot. det skal nok gaa! held og lykke

Anmeld

27. oktober 2008

Mathilde

Ih hvor spændende Camilla
Så ved jeg da godt hvor mit barn skal passes når der engang er gevinst...

Held og lykke
Mathilde

Anmeld

27. oktober 2008

MorCamilla

twinboys skriver:

Tillykke tillykke og håber vi så bliver kollegaer dog lidt på afstand... Thi hi...

Krydser fingre for dig... Majbritt

Mange tak60.png

Anmeld

27. oktober 2008

MorCamilla

wamse skriver:

Der bliver også krydset fingre for dig her

Mange tak60.png

Anmeld

27. oktober 2008

MorCamilla

Stumpen skriver:

Mine fingre er hermed 'ede
Hvor er det bare spændende for dig.. Har selv overvejet at blive det, men ved ærligtalt ikke om det er noget for mig at gå alene hjemme med fire børn.. Men så fedt at I er nogen der kan
Anja..

Mange tak.. Jeg håber også at jeg får det, det kunne være rigtig dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.