fam.4xc skriver:
Skal krydse alt det jeg krydse kan 
Må jeg tillade mig at være nysgerrig og høre hvorfor du har gået hjemme i 6 år??? Kan sagens være det har være oppe før min tid herinde og så må du undskylde 
Ja self. spørg du bare løs...
Jeg fik en arbejdsskade på slagteriet for næsten 6 år siden, hvor jeg knuste mit tommelfinger led, og gik sygemeldt da jeg opdagede at jeg var gravid, så var der lige 1 års barsel ind i mellem, og efter barsel blev jeg opereret i min finger første gang, hvilket ikke hjalp, så jeg gik hjemme yderlige 1½ år før lægerne ville prøve at operere mig igen.. Den operation har jeg så været igennem, og det gik godt, de stabaliserede mit fingerled og håndled, så nu burde jeg ikke komme til at mærke mere til det..

Lige som jeg troede at jeg var "rask" nok til at tage et job igen, opdagede jeg at jeg havde brystkræft.

Men det gik lynhurtigt, 21 dage fra de konstatedede at knuden var ondartet til jeg havde fået den fjernet... Så den sidste måneds tid har jeg gået og sundet mig oven på kræften.. Men nu er jeg også en smule træt af at gå hjemme og er derfor begyndt at søge job, og skal som tidligere nævnt til samtale på torsdag..
Nu vil jeg skynde mig at sige at jeg ikke bare har gået hjemme og fedet den hele tiden, jeg har været sendt ud på orskellige kurser, men desværre ikke så meget som jeg selv ville have ønsket, men jeg har været lidt hjemmefra...
Knus fra Camilla, som undskylder hvis det er blevet lidt rodet, og takker for de krydsede fingre...
Anmeld