Må jeg lære dig at kende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

anmaj

helt sikkert... du kan bare sende en venskabsanmodning, hvis du vil snakke med mig self...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

camillakrath

Hvor er i søde allesammen  Tusind tak!

Anmeld

13. april 2011

GitteC78

Du er velkommen til at skrive

Altid dejligt at snakke med nye mennsker

Anmeld

13. april 2011

4xGreve

camillakrath skriver:

Hej tøser

Jeg synes jeg savner noget at snakke lidt "dybere" med engang imellem.

Har ingen i min omgangskreds der står i samme situation som mig, så trænger måske til at vende nogen tanker og følelser med en, der kan forstå mig  Og trænger også til at høre hvordan du har det?

Knus

det vil være mig en ære

Anmeld

14. april 2011

SD21

Jeg har ikke børn og jeg er ikke gravid, så jeg kan nok ikke hjælpe dig dér, men jeg kan da lytte ! - Du er helt klart velkommen til at skrive - elsker at snakke og elsker at møde nye mennesker !

Anmeld

14. april 2011

SussieThyssen

camillakrath skriver:

Hej tøser

Har ingen i min omgangskreds der står i samme situation som mig, så trænger måske til at vende nogen tanker og følelser med en, der kan forstå mig  Og trænger også til at høre hvordan du har det?

Knus

Jamen jeg er lige her.
Måske hører jeg ikke til de helt unge, men som reserve og en gammel rotte ud i faget, tror jeg nok jeg kan bruges både tild e dybe tanker og alt det andet.
Så du må hjertens gerne lære mig at kende.
Selvom fødselsattesten ikke siger 25 +/- nogle år, så er jeg nu ikke særligt "gammel"

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. april 2011

Mig med maven

Du skriver bare, ville da kun være hyggeligt. Jeg er frisk på at "tale" om ALT mellem himmel og jord. Er mor til baby på 13 mrd.

Anmeld

14. april 2011

Lone Jakobsen

du skal være meget velkommen. jeg er en af de mere erfarne mødre med 4 hjemmeboende børn. men jeg husker tydeligt hvordan det var da jeg ventede den første og alt var usikkert og veninderne hoppede fra.

Anmeld

14. april 2011

KarinaIda

Selvfølgelig.. Du er altid velkommen til og skrive!! Jeg venter barn nr 2, med termin 3 dage efter du har termin...

Anmeld

14. april 2011

Troldepussen

camillakrath skriver:

Hej tøser

Knus

Altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.