Må jeg lære dig at kende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.649 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. april 2011

camillakrath

Hej tøser

Jeg synes jeg savner noget at snakke lidt "dybere" med engang imellem.

Har ingen i min omgangskreds der står i samme situation som mig, så trænger måske til at vende nogen tanker og følelser med en, der kan forstå mig  Og trænger også til at høre hvordan du har det?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Solstrålen

S'føli

Anmeld

13. april 2011

aya-zia

camillakrath skriver:

Hej tøser

Har ingen i min omgangskreds der står i samme situation som mig, så trænger måske til at vende nogen tanker og følelser med en, der kan forstå mig  Og trænger også til at høre hvordan du har det?

Knus

uhhhhhhhhhhh kan godt huske da jeg ventede den første... lige pludselig er det som om man er hel alene... ingen af ens venner forstår en...

den dag i dag er jeg stadig meget alene... bor hel isoleret fra tidliger bekendtskaber.. og kender ik rigtig nogle her hvor jeg bor...

så hvis du vil snakke må du gerne lære mig at kende

Anmeld

13. april 2011

An&Jo

camillakrath skriver:

Hej tøser

Knus

jeg har det på akkurat samme måde som dig.. har lige mistet de sidste venner i et bad break up med min eks.. Not cool siger jeg bare.. så nu sidder jeg meget snart helt alene i en ny lejlighed i et nyt område med min lille dreng.. og selvom jeg havde svoret jeg aldrig skulle bo i Aalborg øst, ja så var det, det eneste sted jeg kunne få en bolig..

Anmeld

13. april 2011

Clisolka

camillakrath skriver:

Hej tøser

Knus

Ja da 

Anmeld

13. april 2011

camillakrath

mortilj skriver:

jeg har det på akkurat samme måde som dig.. har lige mistet de sidste venner i et bad break up med min eks.. Not cool siger jeg bare.. så nu sidder jeg meget snart helt alene i en ny lejlighed i et nyt område med min lille dreng.. og selvom jeg havde svoret jeg aldrig skulle bo i Aalborg øst, ja så var det, det eneste sted jeg kunne få en bolig..

Så føler man sig bare endnu mere alene

Jeg bor også i Aalborg, og skal først igang med studie om over et år, så der er lang tid til!

Anmeld

13. april 2011

Mor til Frederic og Freya

camillakrath skriver:

Hej tøser

Knus

Du skal være velkommen, min dør er åben...

Anmeld

13. april 2011

B&J

Ja det er slet ikke nemt overhovede af være gravid og når man ikke kan snakke med nogle rigtigt om det, er super glad for jeg fandt baby.dk da jeg var gravid for jeg havde ikke lige nogle jeg kunne snakke med om alle de ting der kommer og en masse andre ting, du er altid velkommen til af skrive

Anmeld

13. april 2011

An&Jo

camillakrath skriver:

Så føler man sig bare endnu mere alene

Jeg bor også i Aalborg, og skal først igang med studie om over et år, så der er lang tid til!

jeg er lige startet på nyt studie her i februar efter endt barsel, og tjaa, går i klasse med en masse som slet ikke har de samme interesser som mig, plus dem der har børn i min klasse er ældgamle..

ja man føler sig virkelig alene når man pludselig er et nyt sted.. Når jeg flytter ind, så er der bare kun mig og sønnike og det bliver egentlig ret underligt..

Anmeld

13. april 2011

Kruse90

Selvfølgeligt
Du er altid velkommen til at skrive en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.