STN skriver:
Jeg er gravid, og har ikke farvet hår al den tíd jeg har været gravid, og det er egentlig bare en holdning jeg har.. jeg har gjort op med mig selv, at det kan godt vente, til jeg ikke er gravid længere, når nu jeg har valget.... Har spurgt en frisør hvad hun vidste om det, og hun sagde, at det mest af alt var personligt fra kvinde til kvinde, hvad de vælger.. Hun sagde "Man bruger jo så meget andet hver dag, som indeholder stoffer, der ikke er godt for kroppen, og om man så vil farve hår er jo en personlig holdning"...
Jeg er ikke selv fanatisk med at undgå ALT når jeg er gravid, jeg synes tit at det kan tage overhånd... men jeg undgår alkohol, for meget parfume og lignende... Hvad skulle vores mødre, og deres mødre dog ikke have gjort, hvis det var så mega farligt.. Der var ikke noget med at undgå ditten og datten dengang, og synes da selv jeg er kommet ud på den anden side helt sund og rask... jeg mener, i gamle dage var der ikke alle de restriktioner, og hvis det er så mega farligt, så var der nok også flere børn, der var påvirket af det... dermed ikke sagt at man ikke skal passe på, for det går jeg da helt ind for... men tror man skal tage det meste med et gran salt..
For vi er jo mere oplyste i dag, end man nogensinde har været...
Tror jeg kommer til at farve hår, når jeg har født... Jeg får normalt lavet lyse striber.... men who knows, det kan være jeg ikke vil, når det kommer til stykket....
Jeg havde holdt mig fra alkohol , ryger ikke og havde holdt mig fra farvning .. men efter jeg har født måtte jeg holde mig fra det igen på grund af ammningen .. og nu er han 5 mdr .. kan slet ikke vente .. men vil heller ikke være ego