Piger, hvad skal Ilave i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2008

Heidi.

Hej Eva60.png
Først skal vi ned i pigernes institution og have taget billeder.. Så skal vi en tur på Mac D fordi pigerne var så dygtige... derefter skal Phillipa sove, og Frederikke skal male et billede.. Så skal jeg lige i Netto og handle.. Og så tror jeg bare vi skal slappe lidt af bagefter 60.png

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

petersmor

ÆV...... Jeg skal på arbejde i dag og i morgen 15-23

Møjn weekend

Anmeld

25. oktober 2008

Becks

Jeg har min nevø sovende til mandag hvor han skal i skole... Så her står den bare på hygge... Han har plaget min søster meget længe om at få lavet lyse striber i håret, så det skal jeg gøre på ham i aften... Så skal vi lave julegaver til hans mormor som bor i USA, og har lovet ham en tur på den gyldne måge her når jeg har været i bad...
Så ren afslapning og hygge her

Lyder spændende med den surfer fest du skal til...

knus

Anmeld

25. oktober 2008

Fam. Madsen

puha... vi har været ved og gøre rent.. og her sener skal vi så op i forsamlingshuset og have sat bord og pyntet op til imorgen til barnedåben...45.png

Anmeld

25. oktober 2008

Lullaby

Vi skal ned på det lokale pizzaria og have pizza. De har pizza til 16 kr fordi de har 16 års fødselsdag. Så skal vi med bussen til den nærliggende landsby hvor de har en hal fyldt med hoppepuder af forskellige str.

Anmeld

25. oktober 2008

Mette+Mathias

Jeg skal fejre min søns 4 års fødselsdag!!!!

Vi har lige haft hele fars side af familien til morgenmad, - og til aftensmad kommer så mors side - hele 2 personer (fordi mormor er i Kbh) samt hende som var ung pige i huset hos os.

Anmeld

25. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har været på arbejde siden kl 7 i morges Er næsten lige kommet hjem og er igang med at lune lidt frokost. Så resten af dagen står på ikke en dyt, for jeg skal også afsted på job i morgen.

Anmeld

25. oktober 2008

Pia.

Her står den på ren afslapning - skal intet i dag... er lige kommet hjem har sovet i Havdrup i nat, var i til tøseaften i går og drak vist lidt for meget - det giver sådan en naturlig træthed dagen efter...

Så det er bare ren hygge med de to mindste og deres far - Mikkel skal til fødselsdag her klokken halv tre .....

Håber du får en dejlig aften, ved du trænger til det - nyd det nu smukke...

Knus og kram fra Pia

Anmeld

25. oktober 2008

miver

Har er det stille og roligt ,er dog ved at være godt træt af syge børn (skoldkopper).
Har arbejds weekend
mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.