Piger, hvad skal Ilave i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

Honningblomst

Jeg ligger lige nu i min kæmpe seng og ser tv med drengene....snart skal de til deres far og jeg tager til min veninde i KBh...vi skal til en eller anden surferfest.
Min veninde er fys. og har været med surferlandsholdet rundt i verden til konkurrencer, så nu hægter jeg mig på hende og tager med til fest...uh, synes bare det er så svært med tøj, sko osv...føler mig så bondeagtig når jeg skal med til sådanne fester....ihhh...

Nå, men hvad skal I bruge dagen i dag til..

Knus Eva...kun to dage til forundersøgelse til brystløft og har faktisk fået datoen for OP...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Stumpen

Jeg skal til at pakke en masse tøj til Mathilde, for hun skal med hendes bedstemor i sommerhus i en uge.. Vi tager så med til i morgen og kommer igen på fredag.. SÅ det er kun 5 dage jeg skal undvære hende men lur mig om det ikke er mig der får det værst
Anja..

Anmeld

25. oktober 2008

louise skov

Jeg skal til tøse aften med 2 andre,vi skal ha noget godt at spise,og så skal vi midnat bowle,så det skal nok blive sjovt,så jeg skal vist også ha en lur,når Emma skal

Anmeld

25. oktober 2008

MorCamilla

Vi skal bare nyde dagen.. Vi skal op til Kaspers bedsteforældre en tur nu her inden middag.. Og så skal vi på kirkegården engang i eftermiddag.. Så ikke de vilde planer her.. Men det er nu også dejligt nok...

Anmeld

25. oktober 2008

Heidi B

r hjemme nu. Manden er på job. Så kommer han hjem, og så skal jeg på job... fra 14-22.30
Heidi

Anmeld

25. oktober 2008

Janep

Jeg ska bar ligge herhjemme på sofaen og blive rask..
HAr nemlig fået en ordenlig gang indfluensa

Hvornår er datoen så eva ?

Anmeld

25. oktober 2008

Monique

Jeg skal have sat lidt flere ting på plads i vores nye hus og i aften får vi spisegæster af min kærestes bror og kæreste.
Så skal sådan set bare går og nusse og lave mad 45.png ganske dejligt 45.png

Anmeld

25. oktober 2008

smokie

Jeg skal rytte lidt op herhjemme og senere skal jeg i bio med mine 2 store dejlige børn også skal vi alle ud og spise og hjem og rigtig hygge os i aften alle sammen så lidt at lave og eller slappe af skønt...

Knus Nadia

Anmeld

25. oktober 2008

Mimic

Jessicas far kommer op og henter hende her kl 14 og skal have hende til kl. 17.30 i den tid skal vi have ordnet hendes værelse, der skal ryddes op og sættes på plads i de nye møbler hun har fået

Lige nu, hvor jessi sover, er vi i dang med at få de sidste ting på plads og få ryddet op , kæresten er endelig flyttet ind hos os, så nu er der en masse ting der skal møffes på plads over hele lejligheden

God dag til jer alle

Fra Linda

Anmeld

25. oktober 2008

fam.4xc

Jeg har været alene med pigerne her til morgen da Claes kørte kl 04.30 til TDC i Odense for at lave bånd hos dem - vi har hygget, danset, taget lange bade og sminket os fine
Nu sover de middagslur og Claes er lige på trapperne... mon ik han trænger til et bad og så tager vi nok en tur i Fields og shopper lidt igennem og handler ind til god mad i aften...

Glæder mig til at høre om din fest og dit tøj valg, din bondeknold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.