Forfærdelig opdragelsesmetode! Advarsel - barsk video.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Josephinesmor

har ingen ord for det der.. sidder med tåre i øjenene... hvor er det dog forfærdeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Josephinesmor

har ingen ord for det der.. sidder med tåre i øjenene... hvor er det dog forfærdeligt!

Anmeld

27. april 2011

N&J

katrine7 skriver:

Okay, men det var bare fordi der i beskrivelsen af videoen står:

"Families are forever? Let's hope not all of them are: Disturbing video of a Mormon mother and Stake Primary President abusing her adopted son"

Har aldrig hørt om sagen, så bare lige hvad der stod her

Jeg læste det da jeg så videoen første gang, men tror der er en eller anden der har oversat det forkert, for I dr. Phil showet og nogle af de amerikanske aviser omtales hun som "fostermom"... men det er også ligegyldigt, hun burde ikke have børn. 

Anmeld

27. april 2011

SussieThyssen

MDybvad skriver:

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige  Jeg er fuldstændig tom for ord, og sidder med tårer i øjnene efter at have set hvordan denne mor opdrager sin lille søn. Gud hvor er det skrækkeligt.

Jeg begriber ikke hvordan man som mor kan ty til sådanne metoder. Hun har jo seriøst brug for hjælp. Og stakkels STAKKELS dreng - hvor får jeg inderligt ondt af ham  

Man får simpelthen lyst til at give denne mor en opsang uden lige

Hvad mener I? 

http://www.youtube.com/watch?v=TmLhHimvx8M&feature=player_embedded

Åhhja..den er styg..det er jo et godt stykke tid siden den var fremme..og det er jo helt forfærdeligt som hun behandler det stakkels barn.
Jeg håber, at barnet enten er taget fra hende eller at hun har fået den terapi som Dr. Phill kræver hun skal gå til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. april 2011

lukasmor

jeg kan stadig ikke få mig selv til at se den og kommer aldrig til det

Anmeld

27. april 2011

katrine7

N&J skriver:

Jeg læste det da jeg så videoen første gang, men tror der er en eller anden der har oversat det forkert, for I dr. Phil showet og nogle af de amerikanske aviser omtales hun som "fostermom"... men det er også ligegyldigt, hun burde ikke have børn. 

Okay tak

nej hun burde ikke ha lov at ha omgang med nogen som helst andre levende væsner. Hun er simpelthen modbydelig!

Anmeld

27. april 2011

Lise 26

MDybvad skriver:

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige  Jeg er fuldstændig tom for ord, og sidder med tårer i øjnene efter at have set hvordan denne mor opdrager sin lille søn. Gud hvor er det skrækkeligt.

Jeg begriber ikke hvordan man som mor kan ty til sådanne metoder. Hun har jo seriøst brug for hjælp. Og stakkels STAKKELS dreng - hvor får jeg inderligt ondt af ham  

Man får simpelthen lyst til at give denne mor en opsang uden lige

Hvad mener I? 

http://www.youtube.com/watch?v=TmLhHimvx8M&feature=player_embedded

hva fanden sker der lige for hende??!! jeg fik helt ondt i hjertet og fik tåre i øjnene... stakkels dreng.. hun skulle sku ikke have børn.. godt nok skal børn opdrages, men synes virkelig det er ud over alle grænser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.