Forfærdelig opdragelsesmetode! Advarsel - barsk video.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

TroldeMor<3

nogle mennesker burde bare ikke få børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Gaia

Vil ikke engang kalde det opdragelse! Det er sku vold mod barnet!! Hold kæft en syg kælling! Undskyld sproget bliver bare så vred Stakkels lille dreng. Han bliver da ødelagt for livet. Håber hans plejemor er stoppet med de metoder..man kan jo håbe på hun blev skræmt da børneforsognet kom forbi...

Anmeld

13. april 2011

JoSiDa-mor

Du gode gud!!!

Føler mig fysisk dårlig efter at have set filmklippet. Kan se, at nogen skriver, at hun er plejemor. Tør slet ikke tænke på, hvad den lille dreng ellers har været udsat for... Hvordan kan man lade sådan et menneske være plejemor ???

Stakkels STAKKELS lille dreng

Anmeld

27. april 2011

Philippa

MØG KÆLLING!!!
Har så meget lyst til at losse hende i fissen! Måske skulle kun have hot sauce og en slankekur oveni. Lortemor!

Anmeld

27. april 2011

Diana...

STAKKELS DRENG. Hvad fanen tænker hun på syge kælling  

Øv hvor har jeg bare lyst til at hoppe gennem skærmen og kramme den stakkels dreng og tage ham med hjem 

Anmeld

27. april 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

MDybvad skriver:

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige  Jeg er fuldstændig tom for ord, og sidder med tårer i øjnene efter at have set hvordan denne mor opdrager sin lille søn. Gud hvor er det skrækkeligt.

Jeg begriber ikke hvordan man som mor kan ty til sådanne metoder. Hun har jo seriøst brug for hjælp. Og stakkels STAKKELS dreng - hvor får jeg inderligt ondt af ham  

Man får simpelthen lyst til at give denne mor en opsang uden lige

Hvad mener I? 

http://www.youtube.com/watch?v=TmLhHimvx8M&feature=player_embedded

det der er ikke OPDRAGELSE i mine øjne det er SGU BØRNEMISHANDLING....... Hvad F****N sker der for sådan en sindsyg K*****G... ej bliver sgu vred når en oksen gør sådan noget ved sine børn hun skulle fandme selv prøve det.... Stakkel lille mand..

Anmeld

27. april 2011

Mikkel's mor <3

Philippa skriver:

MØG KÆLLING!!!
Har så meget lyst til at losse hende i fissen! Måske skulle kun have hot sauce og en slankekur oveni. Lortemor!

. kunne ikke have sagt det bedre selv..
-gud hvor hun bare burde få spyttet det lige i ansigtet, så kan man jo håbe på at hun få lidt i hendes øjne. syge kælling..

Anmeld

27. april 2011

katrine7

Så vidt jeg kan læse, i beskrivelsen under videoen, er hun hans adoptiv mor, og ikke plejemor.

Men forfærdelig video, ligemeget hvad hun er til ham!

Anmeld

27. april 2011

N&J

Så vidt jeg kan læse, i beskrivelsen under videoen, er hun hans adoptiv mor, og ikke plejemor.

Men forfærdelig video, ligemeget hvad hun er til ham!

Hun er plejemor ifølge de amerikanske medier, og hun fik lov til at beholde ham og hans "søskene" efter besøg fra børneforsognet. Det var hendes egen datter der havde filmet det.

Anmeld

27. april 2011

katrine7

N&J skriver:

Hun er plejemor ifølge de amerikanske medier, og hun fik lov til at beholde ham og hans "søskene" efter besøg fra børneforsognet. Det var hendes egen datter der havde filmet det.

Okay, men det var bare fordi der i beskrivelsen af videoen står:

"Families are forever? Let's hope not all of them are: Disturbing video of a Mormon mother and Stake Primary President abusing her adopted son"

Har aldrig hørt om sagen, så bare lige hvad der stod her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.