STN skriver:
Ja, som overskriften lyder.. Nogen der har født på Svendborg Sygehus? Det skal jeg nemlig.. Og så ville det bare være sjovt at høre, hvad andre har af gode/dårlige ting derfra..?? 
Hejsa,
YES, jeg har født på Svendborg Sygehus og det var helt igennem en fantastisk oplevelse.
Jeg fødte 20 marts 2010, så for ca. et år siden. Og jeg havde en noget besværlig fødsel, som tog evigheder - ca 24 timer. Personalet på fødselsgangen var HELT fantastiske hele vejen igennem. Og det samme var lægerne. Jeg fik lagt en rygmarvsbedøvelse pga. jeg var så udmattet, at jeg måtte have hjælp. Fødslen gik - efter omstændighederne - rigtigt godt og der var den bedste støtte og rådgivning undervejs.
Og selve barselsgangen har jeg været meget meget tilfreds med. Selvfølgelig er der forskel på sygeplejersker, men både mig og hele min mødregruppe er enige om, at barselsgangen er HELT fantastisk på Svendborg sygehus. Den er, såvidt jeg har hørt, endda kendt for at være helt utroligt god. De går meget op i, at man ammer sit barn, men det passede mig fint. Men jeg har haft kontakt til barselsgangen efter fødslen og de er bare så søde alle sammen.
Derudover havde jeg efter-fødselssamtaler med min jordemoder, som var med under fødslen. Det må siges at være service!!
JEG HAR KUN DE ALLER BEDSTE ANBEFALINGER. OG alle jeg kender i min og andres mødregrupper, som fødte for 1 år siden siger det samme. Jeg har aldrig hørt negativ. Til gengæld har jeg hørt masser af negativt om Odense sygehus. Jeg er desværre flyttet til Odense, så jeg overvejer faktisk næste gang at føde i Svendborg igen, trods transporttiden.
HELD OG LYKKE!!!! ;-)
Anmeld