Jeg har
Og har kun gode ting og sige om det! Jeg blev indlagt den 2 Januar til igangsættelse, og igennem hele forløbet var der en jdm eller jdm stud. til at svare os på spørgsmål, støtte os igennem det meget lange forløb og de var ikke blege for at oversætte alt fra dansk til engelsk..
Alle der er på både fødegangen og barselsgangen er utrolig søde og hjælpsomme.. De kan dog godt virke lidt stramme i det på BG, men det er de slet ikke.. Jeg var indlagt sammen med kæresten OG min mor på BG indtil den 5 Januar hvor tøsen blev født.. De har virkelig styr på deres ting og de manglede ingen infomationer om os eller lign. Der var rigtig godt styr på det, og alle der kom indtil os vidste alt hvad der blev sagt skulle oversættes til engelsk så min kære kæreste kunne følge med
Vi fik endda tildelt en engelsk jdm til undersøgelsen af lillepigen
Igennem graviditeten var vi på Odense og det var ikke en behagelig oplevelse.. Min jdm var bange for der var sket vandafgang i uge 33, heldigvis var der dog ikke, men da vi ankom til OUH blev vi placeret på en seng og fik lov til at ligge der i et par timer førend der skete mere.. Vi blev intet tilbudt og måtte selv finde rundt på sygehuset for at få drikke og fnde wc. De tog en sticks test på mig og hos dem viste den sukkersyge, blærebetændelse og en ting mere.. Men da vi kom til lægen næste dag for at få ordineret medicin osv var der intet.. Og da vi ringede til Svendborg for at bestille tid til gylkosebehandling fik vi besked om det skulle vi ikke, og de ingen besked havde fået fra OUH som de skulle bruge for at kunne vudere mig.. Så alt i alt var det en skidt oplevelse med fejl på fejl..
Selvfølgelig kan jeg bare have været ultra uheldig, men min mor har i tidernes morge født på OUH og det var ikke nogen god oplevelse for hende.. Hun blev sendt hjem med et barn med gulsort, som ikke kunne drikke mælk grundet en forsnævring osv osv osv..
Så jeg stemmer helt klart kun for Svendborg sygehus 
Anmeld