Er dette svamp eller bleudslet ?? hjæælp :( (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Vores datter havde oss noget der minder om det  så fik vi at vide at vi skulle prøve A-derma Epithéliale H.A. (-: Det har faktik fjernet meget a det (-: Men prøv og snak med lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

tænkte lige på det var det

Det har Alberte oxo , nogen gange jeg bruger Dalens olie , det hjælper meget , købes i urtekram , helsekost 

OG du behøver ikke være anonym , dette er ikke flovt , tyndskid er som syre og sådan er det bare 

Okay lægen forslog brentancort

er ikke anonym pga det pinligt, men fordi jeg ikke vil googles og så det billede kom op

Anmeld

13. april 2011

Fregne

Har selv en datter der lige har været på Imacillin og en uge efter hun startede på det, vågende hun op med røde pletter over hele kroppen, ja fra top til tå. Vi troede først det var skoldkopper, senere hen mæslinger, selvom hun er vac. imod det...Men det viste sig så, at være en reaktion fra Imacillin, hvilket min læge sagde var normalt, at man godt kunne få udsæt og var ganske ufarligt! Hmm, det lyder bare så mærkeligt! ...Men jeg synes helt klart, at du skal tage til læge med hende og få det tjekket....

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Har selv en datter der lige har været på Imacillin og en uge efter hun startede på det, vågende hun op med røde pletter over hele kroppen, ja fra top til tå. Vi troede først det var skoldkopper, senere hen mæslinger, selvom hun er vac. imod det...Men det viste sig så, at være en reaktion fra Imacillin, hvilket min læge sagde var normalt, at man godt kunne få udsæt og var ganske ufarligt! Hmm, det lyder bare så mærkeligt! ...Men jeg synes helt klart, at du skal tage til læge med hende og få det tjekket....

Har været til lægen her kl 11.30, og han sagde det var pga diaré

Anmeld

13. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er kun anonym for at jeg ikke bliver googlet og dette billede kommer op...

men Min datter var til læge igår kl 12 der var ingenting, da vi kom hjem og vågnr hun i et skrig og pludselig så hun sådan ud, hun har lige været på pimcillin og imacillin...

er det svamp eller ?? vil ikke ringe til lægen hvis det er svamp da vi har creme herhjemme for det

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel din trold er, men..det kan altså også være tænder.
Nogle børn kan godt slå voldsomt ud, når kind- og hjørnetænder begynder at rumstere, også selvom de ikke før har vist nogle særlige tegn.
Når du har været til lægen og har fået afgjort hvad det er, så vil jeg anbefale at du, når du skal skifte ble, vasker hende med fortyndet lunkent kamillete-vand og lader det lufttørre grundigt, før du evt. smørrer det på, som lægen anbefaler skal smørres på.
Kamille virker utroligt helende på den stakkels hud.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville ringe til lægen

også mig.... lige med det samme

Anmeld

13. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Har været til lægen her kl 11.30, og han sagde det var pga diaré

åååhhh lille pus.... Håber det snart går over

Anmeld

13. april 2011

hyskystar

inotyol har jeg brugt rigtig meget når mine har været hel røde pga diarre og andet

det er super godt og bruger det os i vores vuggestue, det tager ca 1 dag så ser det meget pænere ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.