Er dette svamp eller bleudslet ?? hjæælp :( (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Det ligner svamp. Min datter fik det efter, at hun havde været på pencillin og lagde sagde, at det ofte kom i den forbindelse.

Jeg ville dog lige kigge en tur forbi lægen alligevel.

God bedring

Ja, jeg læste os på netdoktoren at det var normalt, men hun skal til læge imorgen, så må jeg lige få ham til at kigge på det der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg ville også tage til lægen..

Det kan sagtens være en allergisk reaktion efter antibiotika, selvom det er sjældent det kun sætter sig i bleområdet! Få det undersøgt, for uanset hvad ligner det for mig noget der skal behandles!

Knus

hun skal til 1 års undersøgelse imorgen, så får lige lægen til at kigge på det der..
det er mega synd for hende , hun skriger ligeså snart hun tisser

Anmeld

13. april 2011

linemus

Jeg ville lige ringe til lægen og høre. Min datter havde noget lignende, men ikke i så stort et område, hvor jeg ringede til lægen og fik at vide, jeg skulle smørre med Brentan. Hun ville ikke se hende.

Men når din datter lige har været på penicillin, ville jeg høre lægen, om det kunne være en reaktion på dette, eller om du må smørre hende med det, du har.

Den lille stakkel

- Line

Anmeld

13. april 2011

Anneiris

Anonym skriver:

det er os den jeg bruger

Okay.. Hmm, min datter så også sådan ud efter hun havde været syg, og havde fået noget medicin.Hun havde først svamp i munden, og da det var væk fik hun det dernede. Men prøv med brentan? Det gik væk på min Jasmina efter nogle dage. Jeg gik altså også til lægen og fik bekræftet at det var svamp..

Anmeld

13. april 2011

linemus

Anonym skriver:

hun skal til 1 års undersøgelse imorgen, så får lige lægen til at kigge på det der..
det er mega synd for hende , hun skriger ligeså snart hun tisser

Så kan du da ikke vente til imorgen Ring og hør ham ad

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

linemus skriver:

Jeg ville lige ringe til lægen og høre. Min datter havde noget lignende, men ikke i så stort et område, hvor jeg ringede til lægen og fik at vide, jeg skulle smørre med Brentan. Hun ville ikke se hende.

Men når din datter lige har været på penicillin, ville jeg høre lægen, om det kunne være en reaktion på dette, eller om du må smørre hende med det, du har.

Den lille stakkel

- Line

Ringer med det samme !

Anmeld

13. april 2011

linemus

Anonym skriver:

Ringer med det samme !

Super

Hvis det er svamp, går det hurtigt væk igen, når hun bliver smurt ;(

Anmeld

13. april 2011

GUSO

Hej.. Jeg ville ringe til lægen med det samme er sikker på de vil de hende idag selvom hun har en tid imorgen.. Syntes bestemt ikke du skal vente til i morgen det ser meget smertefuldt ud :0( Camilla

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Har snakket med lægen, skal komme nu skriver li en update når vi er tilbage igen

Anmeld

13. april 2011

PsychedeliC

Måske kan hun ikke tåle det hun får af medicin.?

Synes du skal ringe til lægen, det ser ikke rart ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.