Hvad er der galt med mig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

132319

Sådan var det også her -Indtil vi gik fra hinanden 

Der gik næsten et helt år hvor han ikke ville røre mig med en ildtang og det kunne jeg simpelthen ikke holde ud.

Han har brudt mit i forvejen skrantende selvværd HELT ned 

Jeg kan slet ikke forestille mig at jeg nogensinde får lyst til at være sammen med en mand igen, jeg føler mig jo så utiltrækkende 

Han har aldrig kunne komme med en forklaring så her må det jo 100% have været mig og mit udseende han simpelthen ikke kunne lide og bevares, jeg vejer da i hvert fald også 10 kg for meget men han skal kunne lide mig for den jeg er, ikke for hvordan jeg ser ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Sådan var det også her -Indtil vi gik fra hinanden 

Der gik næsten et helt år hvor han ikke ville røre mig med en ildtang og det kunne jeg simpelthen ikke holde ud.

Han har brudt mit i forvejen skrantende selvværd HELT ned 

Jeg kan slet ikke forestille mig at jeg nogensinde får lyst til at være sammen med en mand igen, jeg føler mig jo så utiltrækkende 

Han har aldrig kunne komme med en forklaring så her må det jo 100% have været mig og mit udseende han simpelthen ikke kunne lide og bevares, jeg vejer da i hvert fald også 10 kg for meget men han skal kunne lide mig for den jeg er, ikke for hvordan jeg ser ud.

Det er virkelig ked af at høre du får lige en ... jeg håber virkelig ikke det ender sådan her...  tror jeg heller ikke... ikke hvis det passer når han siger han elsker mig... men han vil jo godt kysse og kramme/nusse på sofaen... bare ikke sex delen... eller retter hvis det kommer til sex dele... så får jeg følelsen af han gør det af pligt osv. og ikke fordi han har lyst til mig som person...  Det nogle gange sådan at jeg er bange for han forstiller sig en anden end mig når vi er sammen...  Han bliver trods alt ved med at sige det ikke er pga mig, men fordi han ikke kan følge med, eller at jeg kommer ham i forkøbet... men en hel uge til han lægger op... det da lang tid... er næsten bange for at han går på wc, og står og tilfredsstiller sig selv... selvom jeg godt (tror jeg) kan regne med at det ikke er det han laver... så kører tankerne alligevel...  øv hvor er der meget der kører i hovedet når man bliver afvist...

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Du skal da være glad for, at du har en mand, som kan tænde dig så let, og at du har så sund en sexlyst, som det lyder til du har... Folk har forskellige behov, både kvinder og mænd, og det er ikke en selvfølge at det er mændene der har mest lyst, og at det er dem der skal lægge op til sex hver gang, detr synes jeg er lidt naivt at gå og tro... Herhjemme går det begge veje.... og min kæreste er ogs´å en del ældre end mig - 8 år....

Måske du skulle tage dig en snak med ham, og fortælle hvordan det får dig til at føle, så kunne det også være, at han kunne forklare sig, så du ikke gik og havde det så dårligt med det... Det er ret normalt, at sex og alt det der hører med, daler når forholdet ikke er nye længere, og det tror jeg bare desværre man må acceptere, selvom man har så meget lyst som du har.... Lige så vel, som du vil have han skal acceptere din lyst, så skal du også acceptere, at han måskle ikke lige har det på samme måde.... For det går som sagt begge veje, og tror det er vigtigt at respektere hinandens behov, og ikke kun tænke på sine egne - han elsker dig vel ikke mindre, bare fordi han ahr et mindre behov end dig lige for tiden... måske er det bare en periode?

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Anonym skriver:

har tabt det hele igen, og nej tog ikke ret meget, ja ammer.  mine bryster er belvet meget store, 80G eller 75H

Hoooold da kæft ! 

Jeg bruger str. B75 nu, men ammede kun i en 1 måneds tid. Men er du gal, kan det være han ikke tænder på dig længere ? 

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

IsjaLuna skriver:

Hoooold da kæft ! 

Jeg bruger str. B75 nu, men ammede kun i en 1 måneds tid. Men er du gal, kan det være han ikke tænder på dig længere ? 

Ville jeg bare ikke kunne forstå for de sidder *** flot i forhold til så mange andres  så nej tror ikke det er pga dem... men har fået en del strækmærker som ikke genere mig, op af siden på maven...  har tit tænkt på om det er derfor... at pga min figur fra før er tilbage med men efter graviditeten...  

Anmeld

14. april 2011

IsjaLuna

Anonym skriver:

Ville jeg bare ikke kunne forstå for de sidder *** flot i forhold til så mange andres  så nej tror ikke det er pga dem... men har fået en del strækmærker som ikke genere mig, op af siden på maven...  har tit tænkt på om det er derfor... at pga min figur fra før er tilbage med men efter graviditeten...  

Det kunne godt være det.... Eller ogs er du alt for sød imod ham Måske han vil have du er lidt ond med ham

Anmeld

22. april 2011

modesty

Altså... I har lige fået en baby for to måneder siden. Jeg synes det er rimeligt oplagt hvad roden til problemet er. Det er ikke dine strækmærker eller dit udseende eller whatever.

Det startede for et halvt års tid siden siger du, altså cirka deromkring hvor maven for alvor begyndte at vokse.

Jeg skal ikke kunne sætte en finger på hvad hans følelser er helt præcist. Men det er da logisk at det i et eller andet omfang handler om at han har svært ved at forholde sig til dig som det seksuelle, frække væsen du engang var, nu hvor du er "mor" i hans øjne. Det er ret normalt.

Derudover er det tydeligt at han føler at hans maskulinitet bliver trådt på når du hele tiden kommer ham i forkøbet. Det siger han jo selv. Endnu en typisk mandeting.

Og så er han sikkert helt almindeligt, gammeldags træt. Det kræver energi at få en lille baby. Og hallo - en uge! I har en to måneder gammel baby og du brokker dig over kun at få sex en gang om ugen! Mange par ville være lykkelige hvis de kunne skrue sig op på en gang om ugen med sådan en lille størrelse i hjemmet. Så vær du bare glad for at det ikke er sjældnere ;-)

Giv ham plads. Lad være med at brokke dig og være sur over hans manglende lyst. Det gør det kun værre, og får ham til at føle sig utilstrækkelig. Vær sød ved ham, giv ham en massage, lav en dejlig middag. Du kan evt. lægge op til noget i det helt små, kys ham lidt dybere end du plejer o.s.v. Men hvis han ikke reagerer, så lad være med at presse på. Han har brug for at få lov til at være "manden" og komme til dig. Og så må du altså bare finde dig i hvis det ikke bliver mere end en gang om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.